duminică, 22 mai 2011

Trairile launtrice...........o povara greu de dus 64

                   Privind in trecutul meu.......si analizindu-mi viata.......imi pun multe intrebari.........dar raspunsurile sunt mai greu de dat. Cu raspunsuri sau fara raspunsuri, viata merge mai departe, cit o vrea Dumnezeu. Poate este chiar o intimplare, sau nu.....ca acei  oameni cu care m-am intersectat eu in viata, la un moment dat...sa ma ajute......ca eu sa primesc niste lectii de la viata. Poate cindva........am avut de a face cu aceste suflete.
                  Eu am invatat si de la oamenii rai cite ceva. Invatam unii de la altii, fiindca avem experiente de viata diferite. Am cunoscut oameni rai, oameni buni, dar si un soi de oameni, cu o imbinatie, de oameni buni cu ceva din oamenii rai. Lucram intr-o institutie de marca din RmValcea, cind am cunoscut o tinara doamna care fusese angajata in aceeasi institutie unde lucram si eu. Doamna era sfioasa, dar foarte sociabila......repede s-a "familiarizat" cu angajatii, indiferent de functie, fiind indragita si respectata in acelasi timp. Era felul ei, ci nu un stil anume care sa impresioneze. Pe cit era de simpla, in port si vorba, pe atit era de complicata viata ei. Din afara cercului ei de cunostinte nu puteai sa-ti dai seama de suferintele si framintarile ei interioare. Au trecut ceva ani pina sa-mi dau seama de sensibilitatea acestei femei, de suferinta ei sufleteasca, de drama vietii ei, care erau mascate de aspectul fizic si de tineretea ei. O femeie plina de viata si de energie pozitiva.... te acapara cu vitalitatea ei... cu pofta ei de viata. In preajma ei te simteai bine. Nimeni nu ar fi crezut ca era o nefericita si ca pe zi ce trecea ea se afunda si mai rau in mocirla unei iubiri interzise. Nu dupa mult timp am auzit ca facea niste crize.... in preajma unor angajati ai institutiei. De la cabinetul medical al institutiei se raspindise zvonul ca era vorba de niste crize de isterie. Incepuse sa se birfeasca pe seama ei si a unui alt angajat al institutiei. Ambi erau casatoriti si aveau copii..... iar partenerii lor de viata lucrau in aceeasi institutie. Era o situatie foarte incurcata. Intr-o zi aceasta doamna a venit la mine in birou si m-a abordat destul de familiar. Luata prin surprindere.....si fiind si eu cu un suflet zbuciumat......am acceptat tacit compania ei......si de atunci multi ani am fost confidente. Am descoperit o femeie atit de sensibila si neajutorata..... cu niste simtaminte pure si nevinovate.....care era  coplesita de o iubire sincera fata de un coleg de al nostru de servici. Acesta o mintise in multe privinte......dar nu prevazuse un singur fapt.....ca ea ar putea sa se angajeze in aceeasi institutie unde lucra si sotul ei dar si sotia lui. El, colegul, parea un om serios.... dar in viata lui personala era dezastru. Aparentele inseala!. Cine ar fi crezut ca angajarea amantei in aceeasi institutie.....din initiativa sotului ei......care nu a banuit niciodata relatia ei cu colegul de servici..... l-ar schimba total pe acest amorez.....care pentru a masca legatura lui atit de complicata cu aceasta femeie.......fiindca aveau un copil impreuna.....se purta extrem de urit cu amanta......o teroriza, pur si simplu, pentru ca ea sa nu spuna ca aveau un copil impreuna. In schimb era gelos pe ea si-i interzicea sa vorbeasca cu alti colegi. In fiecare zi era cite-o scena de gelozie facuta ori de ea cu crize de isterie, ori de el cu violente. Toate aceste manifestari ale lor, in incinta institutiei, au ajuns la urechea directorului, care a analizat situatia si a convocat o sedinta cu personalul TESA. Pentru a nu crea discutii in familiile lor.....fiindca sotia lui si sotul ei erau niste oameni deosebiti si nu meritau sa fie raniti......ei chiar nu banuiau nimic.....desi pe ici pe colo li se mai soptea cite ceva.....directorul a facut niste referiri generale, cu remarca unor sanctiuni, in caz de se va repeta. S-au potolit o perioada......apoi au inceput cu razbunari......cu ura, multa ura. Eu am incercat sa inteleg ce se petrecea in sufletul acestor persoane, si colegi, discutind mai intii cu ea, si apoi cu el. Am inteles cum s-a intimplat.....nu am judecat-o in nici un fel. Despre ce era vorba de fapt? Aceasta doamna venea dintr-o zona de munte din judetul Valcea. Parintii acesteia erau crescatori de oi.....oameni simpli.... care tineau la traditiile lor. Au casatorit-o pe tinara lor fata, cu un baiat, pe care fata nu l-a vrut....de aceea.... casatoria a esuat. Fata, ca sa nu mai ramina la tara s-a casatorit, de convenienta, cu un baiat din RmValcea, pe care nu-l iubea. A venit la RmValcea.... acasa la sotul ei......de acum......au facut doi copii.....dar dupa o perioada..... ea s-a indragostit de vecinul ei.....care locuia fara sotie......aceasta locuind in alt judet. Acesta a mintit-o pur si simplu.....ea fiind credula....a facut si un copil cu vecinul.....copilul fiind trecut pe numele sotului ei. Ea avea trei copii, iar el, adica amorezul, avea doi copii. Sotul ei era angajatul institutiei de citiva ani.....apoi s-a angajat "vecinul" ajutat de varul lui.....dupa care acesta si-a angajat sotia. La insistenta sotului ei.....fiindca aveau trei copii......tinara in discutie s-a angajat si ea in aceeasi institutie. De la el, vecinul si colegul ei, am inteles ca ar fi vorba de o aventura si atit. Nu a confirmat nici n-a infirmat ca ar avea un copil impreuna. Dar timpul.....ne-a demonstrat adevarul.....fetita seamana cu tatal natural, si fizic si la caracter. La 16 ani fata a plecat de acasa.....in strainatate.....si ca un blestem....nu vrea sa stie de parinti de frati de nimeni. Traieste si munceste in Italia.....are in jur de 22 ani. Doamna in discutie a fost si ramine o fiinta vesela in ciuda tuturor necazurilor si suferintelor sufletesti petrecute. Are o inteligenta nativa si o frumusete naturala cu o constitutie robusta dar proportionala, are o capacitate paranormala, pe care si-a dezvoltat-o, pentru a se ajuta pe ea, dar si pe altii. Vreau sa va spun ca aceasta doamna se transformase intr-un om rau si razbunator.... la un moment dat..... datorita situatiei ei sentimentale. Era extrem de geloasa.....din gelozie ar fi facut rau cu singe rece. Dar s-a oprit.....fiindca a intervenit pedeapsa naturala.....baiatul ei a avut un accident....o fiica i-a facut mari necazuri.....alta fiica a plecat de acasa. Am asistat neputincioasa la o suferinta sufleteasca,  traita in mod diferit, de patru persoane.....o nevasta si o amanta.....inselate de acelasi barbat.......la un sot caruia nevasta i-a pus coarne....toti fiind colegi de serviciu. Iubirea, cind vine numai dintr-o parte, aduce numai suferinta pentru persoana care iubeste.  De aceea in viata trebuie sa fim foarte atenti de cine ne atasam, pe cine iubim cu patima sau fara patima.....sa nu producem suferinta si altora.
                      Cine citeste aceasta postare sa ia aminte si sa stopeze la timp, relatiile amoroase, care aduc neplaceri sotilor inselati......precum si copiilor care rezulta din astfel de relatii. De asemenea ii sfatuiesc pe cei "loviti de iubire" sa nu-si piarda ratiunea.

            VA URMA 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu