vineri, 17 iunie 2011

Trairile launtrice........o pavara greu de dus 73

                          Parintii mei au avut o casnicie frumoasa........daca era privita din afara......dar.....privita din interior......avea multe "fisuri". Aceste "fisuri" au fost remediate.....de noi copiii.... la numar de patru......dar si de toleranta mamei fata de escapadele tatalui. Mama era o femeie cu multe slabiciuni fizice dar si sufletesti pe care le-a parat cu o tactica.....stiuta numai de ea. A tinut in "friu" un barbat versat in ale femeilor.......un barbat de "lume" adica al distractiilor, al petrecerilor. Tata era la a doua casatorie, era mai in virsta decit mama cu mult, era sociabil, un bun vorbitor, cu un magnetism personal, care te fascina, stia sa faca bani si din "piatra seaca" asa cum se spune. Mama era o buna familista, foarte practica, dar si foarte serioasa, in tot ce facea. Parintii mei aveau principii diferite de viata......motiv pentru care......se hiriiau mai tot timpul. Mama ne iubea pe noi, copiii, la fel pe cind tata ne iubea intr-un mod diferit. Febletea tatalui.....dar si a noastra celorlalti frati era fratele meu Gelu..... care de fapt ii si seamana ca fire, caracter, lui tata......la fizic seamana cu mama.....are si ochii verzi. Noi fratii semanam intre noi......cite doi... din patru. Interesanta mostenire de la parinti......eu am si din tata si din mama.... partile pozitive......un alt frate are numai partile negative.... mostenite de la tata.....alt frate o mosteneste numai pe mama..... si cu bune si cu rele. V-am spus ca pe tata il mosteneste ca fire si caracter......fratele Gelu.... de care suntem mindri toti fratii. Casnicia parintilor mei a durat 24 ani......asa cu urcusuri si coboriri......dar noi copiii am trait cu parintii amindoi.....atit cit a vrut Bunul Dumnezeu...... ne-am bucurat de ei, de iubirea lor.....si le raminem recunoscatori......si dupa moarte......pentru ca ne-au crescut frumos, ne-au educat, ne-au scolarizat, ne-au indrumat si orientat spre un viitor mai frumos decit al lor.
                Eu m-am casatorit la virsta de 30 ani......cu tatal Adelinei..... mai in virsta decit mine cu 7 ani. Cum a facut soarta..... ca si eu..... sa am parte de un barbat afemeat, versat, mai putin familist.....ca si mama. Casatoria a durat doar 3 ani.....la mine...... ci nu 24 ani.... ca la mama.....pe care a despartit-o moartea de tata.... ci nu divortul....ca la mine. Fiica mea mosteneste de  la  mine foarte putin......adica conturul buzelor al sprincenelor....fizic....dar si timiditatea .....care este greu de scapat de ea.....in rest seamana cu tatal ei.....ceea ce ma nemultumeste.....fiindca nu este bine pentru ea. Eu am incercat s-o modelez in multe privinte dar nu am reusit. Depinde de ea......sa renunte la ce este rau.....mostenit de la tatal ei.
              N-as vrea ca fiica mea sa aiba parte de un barbat cu vicii dar nici de un barbat lipsit de initiativa, cu tabieturi la care nu poate renunta, leeee..nt, nepriceput in probleme administrative.....si care sa nu-si respecte partenera de viata.....dar soarta, destinul..... isi vor spune cuvintul. Nu eu decid.....ci soarta, destinul.
              ADELINA......este cazul sa faci o alegere....buna de preferinta......pentru ca iti cam impune virsta.....de aceea incearca sa "iesi in lume".....pentru a-ti gasi sufletul pereche. Sa iei in considerare si sfaturile tatalui tau.....expert.....in materie de "iesiri in lume".

        VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu