luni, 20 iunie 2011

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 74

           
                       Privind in trecutul meu...... si analizind cu gindirea mea de acum...... imi dau seama ca viata mea a fost complicata......50% de rautatea oamenilor..... care si-au manifestat invidia si gelozia fata de mine fara ca eu sa am ceva personal cu ei.....cu multi dintre ei..... nu am schimbat nici doua vorbe macar. Am cazut victima....mai mult femeilor mai in virsta decit mine......dar......si femeilor casatorite dar nemultumite de partenerii lor de viata.....deci femei cu multe frustrari......care erau geloase pe tineretea mea.......unele erau geloase chiar pentru ca ma casatorisem...... avind o infirmitate......iar altele..... ma urau fiindca fostul sot ma luase pe mine in casatorie si mai facuse si un copil cu mine.....si nu le luase pe ele......aspirante..... la casatoria cu el. Despre una din aceste femei am sa va vorbesc in acest episod.
                      Aceasta individa era casatorita, avea doi copii, avea barbat prezentabil, descurcaret.......poate nu smscher....... cum si-l dorea ea. Cu toate astea...... era cu ochii pe fostul meu sot......si ma ura pe mine si pe fiica mea de moarte. Dupa ce m-am casatorit eu cu fostul sot..... ea s-a dus la mama mea in vizita si s-a prezentat verisoara fostului sot.....si-a exprimat parerea de rau ca m-am mutat la tara....dupa sot. Scopul vizitei acestei individe la mama.... era altul.......adica acela de a face intrigi.....care sa duca in final la dezbinare, la divort. Multi ani nu am stiut de manevrele ei......am aflat intimplator. Au trecut vreo 15 ani pina sa o cunosc si eu in realitate.....stiam de ea doar de la mama.....fiindca ea se interesa mereu de mine si de fostul sot,  la mama. In anul l995 ea era mare patroana, avea citeva apartamente in proprietatea ei, citeva masini.....ii mergea bine....avea bani.....si-si permitea orice. Nu a trecut mult ca am auzit ca s-a despartit de sotul ei......ca a deschis o brutarie in localitatea unde traiau parintii ei.....adica in localitatea unde traieste fostul sot. A renuntat la brutaria din localitatea ei natala.......a venit la Rm.Valcea si a inceput sa ma urmareasca pe mine, sa ma acuze de insuccesele ei in afaceri si multe altele. Punea diverse femei sa ma ameninte la trelefon, ma facea de ris pe strada cind ma intilnea. Nu intelegeam cauza acestor hartuieli......as fi vrut sa aflu dar nu aveam cum.....fiindca aveam nevoie de timp.... iar eu eram mai tot timpul in criza de timp. Dupa ceva timp am aflat ca ea facea chefuri in casa fostului sot..... unde se ducea cu femei......era un fel de "codoasa". Vroia sa-l cupleze pe fostul sot cu o puscariasa......iar acesta nu dorea o casatorie ci doar sa se distreze cu aceste femei. In mintea ei diabolica incoltise ideea ca eu ii faceam farmece fostului sot pentru a nu se insura, dar si ei. A mers cu rautatea ei pina la a-mi "comanda" moartea mea si a fiicei mele. Cum am aflat?.....chiar de la persoana careia ii ceruse sa ma omoare. Aceasta este astrolog dar si bioenergoterapeut. Aceasta doamna astrolog a obtinut datele personale ale mele de la individa, motivind ca-i sunt necesare.......si asa m-a contactat pe mine. Doamna locuieste in judetul Arges. Ca sa ma convinga, doamna mi-a spus ca individa o sa vina la mine acasa sa vada daca mi s-a intimplat ceva rau, iar eu sa-i urmaresc reactiile. La citeva zile individa a venit la mine acasa.....si cind m-a vazut pe mine si pe fata ca suntem bine.....a exclamat....."Dna Getaaaaa? Cum sunteti pe picioare? si dvs. si fata? Eu i-am raspuns: Ce va surprinde? faptul ca traim?. A ramas blocata. N-a mai stat nici 5 minute si a plecat cu coada intre picioare.....suparata ca nu am "murit". Peste o perioada de 2-3 ani am aflat ca-i murise mama apoi fostul sot al ei, ca a falimentat, ca bancile i-au pus sechestru pe apartamente, ca nu a mai putut sa tina fetele in facultati. Una din fete s-a casatorit cu un baiat.... care nu facea de ea.....si care a dus-o la tara undeva in jud. Valcea. Cealalta a mai ramas la Cluj.......s-a cuplat cu un student.....n-a terminat facultatea.....a venit acasa......dar nu mai avea unde sa locuiasca. Am suferit multi ani de pe urma rautatilor acestei individe. In anul 2004 a incetat sa-mi mai faca rau. Fiica mea Adelina a mers la tatal ei si i-a povestit totul despre cum aceasta femeie......ne-a facut rau timp de 24 ani...... fara ca noi sa o cunoastem multi ani. Tatal fiicei mele.... abia atunci cind i-a spus fata si-a dat seama ca aceasta individa l-a inselat si pe el. A avut o discutie cu ea..... dar aceasta l-a facut de "doi bani" in fata celor de la Primarie.....acolo unde lucra el. Vreau sa va spun ca aceasta individa fiind napadita de necazuri mari......a venit pleostita la mine.... sa-si ceara iertare......mai ales pentru marele pacat....... de a cere cuiva..... contra bani multi.......sa ma omoare pe mine si pe fiica mea. Am iertat-o dar....nu pot uita raul pe care mi l-a facut timp de 24 ani.....pentru motivul ca m-am maritat cu barbatul pe care ea l-a rivnit tot timpul.......si care acest barbat a folosit-o doar.....sa-l "alimenteze" cu pipite.

               Nu este bine sa doresti moartea cuiva......sau raul.......asa cum mi-a dorit aceasta individa mie si fiicei mele......fiindca nu se stie niciodata cind si cum vine PEDEAPSA NATURALA.

          VA URMA       

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu