joi, 9 iunie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 69

               Dupa 61 ani de viata......pot trage niste concluzii.....in urma unei experiente de viata mai mult negativa decit pozitiva. Toate evenimentele din viata mea......fie negative.... sau.... fie pozitive....au fost traite de mine la maxim. Fiecare eveniment m-a marcat intr-un anume fel.....trezindu-mi....treptat, treptat.... constiinta. La mine.... orice am facut.... si fac..... insemneaza o mare implicare sufleteasca....dar si o "teama" de CEL DE SUS. De aceea de multe ori.....atunci cind mi s-a facut un rau.....nici macar nu m-am mai aparat....pentru ca acei oameni rai.....oricum m-ar fi "terfelit". Intotdeauna am zis ca : Dumnezeu are grija de mine dar si de cei care-mi fac rau. In colectivitatile unde am lucrat......in mediile in care m-am invirtit eu....am mascat sensibilitatea mea, trairile mele sufletesti intense.......provocate....de raul gratuit....de jignirile..... venite de la acei oameni rai....si am cautat, singura, sa-mi vindec ranile sufletesti. Am plins, m-am rugat la Dumnezeu sa-mi dea putere sa suport toate rautatile oamenilor. La un moment dat am clacat. Am consultat un medic de specialitate......acesta mi-a prescris o medicatie care ma zapacise de tot. Structura mea sufleteasca.....de om bun cu trairi sufletesti intense....m-au facut sa sufar zeci de ani, de aceea mi-asi permite un sfat celor sensibili, dintre cei care-mi citesc blogul. 

           Atunci cind ai sufletul  bolnav..... ai nevoie de un remediu... ci nu de o medicatie. Remediul insemneaza......schimbarea macar pentru o perioada.......a mediului in care traiesti......dar si schimbarea gindirii. Daca traiesti in tensiune ani de zile si cu o incarcatura sufleteasca negativa.....poti ajunge la suicid sau chiar la crima. Nu este bine sa suporti la infinit.....doar pentru ca sa dea bine la "lume". Nu este bine sa fi captivul propriilor tale trairi sufletesti. Foloseste tehnicile de eliberare emotionala care te ajuta sa scapi de povara emotiilor negative acumulate intimp.

        VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu