sâmbătă, 6 august 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 93


               Regretele sunt sentimente negative.......si nu-ti dau pace.....atita timp cit constientizezi greselile vietii. Din punct de vedere religios REGRETUL este pacat. Regretele pot fii inlaturate prin detasarea de trecut dar si prin detasarea de suferinta trecutului. Eu ca un "Stan patitul" ii sfatuiesc pe tineri sa faca totul "la timpul potrivit"......fiindca  intervine lipsa dorintelor.....depasite de timp......plictisul, oboseala.....apoi cresc pretentiile.....si multe altele. De aici zicala  "TOATE LA TIMPUL LOR".
               Eu regret multe......dar cel mai mult regret....... ca m-am lasat trasa in jos de oamenii rai, diabolici,  prosti, viciosi......atit din familia personala si cea extinsa cit si din afara. Am crezut ca se pot schimba......sau ca pot eu sa-i schimb. Am suferit alaturi de aceste BRUTE. Ar fi trebuit sa ma desprind de acesti monstrii ai raului. Suferinta provocata de acestia m-a marcat zeci de ani.......lasindu-mi rani adinci in sufletul meu. Uneori familia iti poate fi dusmanul cel mai de temut......fiindca iti cunoaste slabiciunile.......punctele sensibile.....si tatoneaza acolo unde te doare cel mai tare......pentru a te tine in "sah".......sau pentru a te supune. Asta fiindca esti atasat de familie.....si accepti cu usurinta sa fii "calul de bataie"........OMUL DE SACRIFICIU. 
              Asta am fost eu pentru familia mea. Nu pot sa neg RECUNOSTINTA care mi-o poarta fratii.....dar nu acelasi lucru pot sa spun despre cei din familia personala......despre cei din familia extinsa si despre cei din afara familiei.
             Este bine sa fii mai echilibrat sentimental si sa nu te atasezi de nimeni. Atasamentul insemneaza suferinta.....insemneaza distrugerea ta ca om......insemneaza distrugerea cimpului energetic al celui de care te atasezi. De aceea in familiile unde exista atasament puternic......exista sentimente negative, conflicte de tot felul, rautati, razbunari. Atasamentul se intilneste mai mult la persoanele "slabe"sufleteste, care nu sunt sigure pe ele.....lipsite de curaj, de initiativa, complexate, neajutorate. Mai exista un soi de persoane care se agata pur si simplu de cite cineva......asa ca "i-a cazut cu tronc cineva". Acesti osedati de persoane fac rau cu buna stiinta.
            Atentie la OAMENI SI LA SENTIMENTELE LOR. Pe cei egoisti si invidiosi sa-i excludeti din viata dvs.......dar si pe cei posesivi, acaparatori.

      VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu