luni, 8 august 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 95


                  Toata viata m-am confruntat cu probleme......incredibile.....pentru oamenii obisnuiti, cu trairi si gindiri  normale. M-am si intrebat la un momentdat: de ce tocmai mie.....mi se intimpla asa ceva???. Oare este pedeapsa divina? sau coincidenta.....sau intimplare? Aceste situatii incredibile.....se repeta.....si se repeta de ani de zile. Imprejurarile si efectele.....de fiecare data sunt altele. Am sa-l consult pe Dl Vasile Bologan, personalitate cunoscuta in America, Romania. Rusia......pentru lucrarile sale in domeniul paranormal.....ce este de facut.....in astfel de situatii. Ghinioanele mele......necazuri provocate.....sau nu......sunt de CARTEA RECORDURILOR. Daca sunt provocate......numai o singura persoana......genereaza aceste necazuri. Persoana.....care tot timpul a vrut sa ma vada pe drumuri.....atit pe mine cit si pe Adelina. Si-a dorit.....obsesiv.....sa nu locuim in oras.....in orasul nostru natal. A cerut evacuarea mea si a fiicei la Asociatia de locatari.....la Primarie....a incercat indirect sa-mi degradeze apartamentul.....folosinde-se de "mercenari".....oameni platiti pentru a ne face rau. Am vazut ca in urma cu o zi.....Dl Bologan......care acum se afla in CALIFORNIA......mi-a vizitat blogul. Am sa-l contactez printr-un e-mail pentru consiliere. Am ajuns la capatul rabdarii.....nu mai suport. Ce ni s-a intimplat ieri......m-a dezechilibrat financiar.....dar mi-a zdruncinat si sanatatea. Am sa iau o pauza.......mergind la o Manastire din judetul valcea......cu Adelina. Il las pe fratele meu sa se descurce.....cu cele intimplate.
             Ma adresez Dlui Puiu care-mi citeste blogul......aseara m-a certat Adelina ca v-am dat explicatii. Poate din orgoliu.....sau ii este rusine.....pur si simplu.....de dvs. Oricum eu nu m-am suparat.....fiindca o cunosc cum gindeste......cu stereotipiile si bizareriile ei. Nu este inca.....trecuta prin viata. Eu sunt altfel......impartasesc si altora necazurile mele.......nu ca sa ma desconsider.....ci pentru a ma elibera de incarcatura negativa cu  care "ma inzestreaza necazurile".

      VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu