joi, 4 august 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 91


                   Mai apare cite un comentariu rautacios.......la unele din postarile mele......pina acum am avut parte de doua comentarii rautacioase.......la postarea XIII si la postarea 81. Reactii si reactii........ale persoanelor.....care se simt "cu musca pe caciula".......sau persoane calate pe o idee, concept, dogma.....important este sa invatam ceva.......daca este ceva de invatat.....din aceste comentarii......daca nu sa le ignoram......pur si simplu. Culmea.......ambele comentarii sunt ANONIME!! ASTA SPUNE CEVA????
 

                 Am sa continui cu incursiunea in psihicul meu.......pentru a-mi intelege emotiile negative provocate de oamenii rai, circotasi, diabolici. Incerc sa le dau uitarii aceste trairi negative.......si mai incerc sa-i iert pe rau facatori. Am cunoscut oameni care pentru a face rau in mod gratuit semenilor, se foloseau de oameni stimtorati baneste......care nu aveau ce pune pe masa copiilor......si care acceptau pentru o piine sau pentru un "sorb" de cafea......sa-si vinda prietenii, sa-i tradeze.....sau sa inventeze.....sa insinueze......fel de fel.....atunci cind nu stiau nimic despre ei. Sigur ca acesti oameni sunt josnici......dar de condamnat sunt cei care-i folosesc......in razbunarile lor......in a face rau altora in mod gratuit.
              Ieri am fost in vizita la o familie....SOT SI SOTIE.....care mi-au fost "colegi" de servici. Ei sunt mai tineri decit mine cu mult.......deci se subintelege.....ca ei lucreaza si acum in institutia in care am lucrat si eu. S-au bucurat ca m-au vazut. Erau ceva mai imbatriniti........si parca mai saraci ca altadata. S-au scuzat ca traiesc intr-o asemenea saracie.......desi nu trebuiau scuze......fiindca nici eu nu sunt mai bogata. Fata de ei, eu am bogatia in suflet......este adevarat.......ceea ce lor le lipseste. Cind m-au vazut la usa lor......erau putin surprinsi......si parca ma priveau cumva cu jena.......cu o vinovatie de copii prinsi in flagrant. Le-am dus cite ceva......cadouri care le-a facut trebuinta.......dar si placere. Am povestit.......ne-am amintit.....de oameni, fapte, stari......momente bune......momente rele.....din viata noastra de salariati. Am mai povestit despre copii......despre colegii care au decedat......despre multe. La un momentdat.......doamna......cu un tremur in glas.......mi-a zis ca se simte cu constiinta incarcata fata de mine.......fiindca mi-a facut un mare rau. M-au socat vorbele ei.......dar am lasat-o sa vorbeasca. Mi-a zis ca a facut "jocul" unora din institutie, sub amenintarea ca o dau afara din servici.......astfel ca a acceptat sa-mi faca rau.....adica sa-mi sustraga documente din fisetul meu.......sa faca intrigi intre mine si colaboratorii mei.....sa asculte la usa biroului meu......sa ma puna in situatii deosebite. M-a lasat fara replica. Intr-un tirziu tot ea m-a intrebat: cum de m-am descurcat.......si am "iesit bazma curata" din toate??. Ea s-a descarcat de acele pacate, rele.....pe care mi le-a facut......iar eu m-am incarcat cu acele emotii negative provocate de destainuirile acestei femei. Este bine totusi, ca dupa 2o ani, am aflat care-mi erau dusmanii in institutie. Eu cu aceasta familie.....sot si sotie....fosti "colegi".....nu am mai pastrat legatura, multi ani, de la pensionarea mea. Am hotarit sa merg la ei in vizita.......in urma unei intuitii.....care nu-mi dadea pace. Poate asa a vrut BUNUL DUMNEZEU!.....sa aflu.....sa inteleg.....si sa ma linistesc.

             Mai bine decit NICIODATA........mai bine mai TIRZIU!!. Nu stiu cum sa-i cataloghez pe acesti OAMENI!!......nici pe acesti fosti "colegi".....dar nici pe cei care s-au folosit de ei. II IERT......si pe ei.....dar si pe sefii de atunci......care sunt si azi. DUMNEZEU ARE GRIJA DE TOTI!. INCA UN MISTER DEZLEGAT PRIN FORTA EXEMPLULUI!!!  DE A RAMINE UN OM BUN.......CU CEI RAI!!!!

            VA URMA


                     

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu