duminică, 14 august 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 97


                      Am toată stima şi respectul pentru românii cinstiţi şi de bună credinţă. Mă inclin în faţa românilor valoroşi, cu o inaltă moralitate şi cu-n nivel ridicat al conştiinţei. Din păcate există şi români care pe mine personal mă dezamăgesc.......fiindcă umblă la "buzunarul" meu......adică mă fură pe faţă. Îmi este greu să cred că meseria lor de bază este "HOŢIA". Nu sunt sănătoşi dacă nu fură......de la stat, de la privaţi......nu contează. Să nu gîndiţi că sunt cleptomani.......sau chiar aşa de lipsiţi. Sunt acei români care altădată furau din fabrici, uzine, de pe ogoare şi care fiind învăţaţi să fure.......fură.....si.....şi-au educat şi copiii să practice furtul. Mă simt furată.......la cumpărături.......la facturile pentru lumină, gaze, telefoane, cheltuielile de întreţinere......şi alte servicii. Nu există calitate.....dar există preţuri mari. La spital.........de curînd am fost internată......mi-am cumpărat medicamentele eu......iar asistentele mi-au furat din medicamente. Ştiu că se fură şi la nivele mai înalte......dar mă refer acum la cei de condiţia mea.......care fură din obişnuinţă şi nu neapărat că ar fi lipsiţi sau nevoiaşi. Aceşti români îşi fură.....unul la altul căciula. URÎT, FOARTE URÎT!!!
                          Îmi este ruşine mie de neobrăzarea unor vecini de scară şi de bloc care fură apă caldă şi apă rece fără nici o remuşcare........că alţii plătesc pentru ei. SĂ VĂ FIE RUŞINE!!! VĂ ETALAŢI ACARETURILE, MAŞINILE........ŞI FURAŢI APA!!!.  SUNTEŢI OAMENI DE DOI BANI!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu