duminică, 21 august 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 100

Cand am intrat astazi pe messenger am gasit mesajul de mai jos... 

abaciu29 ()buna ziua
abaciu29 ()nu trebuie sa-mi dati add...vreau doar sa va spun cateva chestii
abaciu29 ()fie chiar si offline
abaciu29 ():)
abaciu29 ()doamna mea...documenteaza-te putin mai bine inainte sa improsti cu noroi
abaciu29 ()...pe oricine
abaciu29 ()pt simplul motiv ca duci lipsa de ocupatie
abaciu29 ()ai o varsta...nu mai crede tot ce auzi la tv
abaciu29 ()si...fara sa fiu rea
abaciu29 ()get a life!!
abaciu29 ()sau asta deja te depaseste???
abaciu29 ()hoasca nefututa...

Baciu Alex (abaciu29)

Raspunsul meu a fost urmatorul:

"De ce-mi adresezi cuvinte calomnioase? Nu am voie să-mi exprim părerea personală in urma vizionării unor emisiuni TV?
geta_florescu (Aug 21 8:21 PM)
Documentarea mea nu este necesară în cazul unor emisiuni ca: Dan Diaconescu Direct, Acces Direct şi Drept la ţintă. Echipele de investigare ale acestor emisiuni s-au documentat atunci când au prezentat un caz anume.
geta_florescu (Aug 21 8:23 PM)
Comentariile mele, pe marginea acestor cazuri prezentate, sunt destul de decente. Ca un observator de comportamente umane mă exprim în stilul meu personal. Dta ai mai comentat pe blogul meu intr-un mod obraznic. Eşti una din persoanele vizate de mine în comentariile mele?
geta_florescu (Aug 21 8:28 PM)
Eşti o persoană fără educaţie din moment ce-mi spui "hoaşca nefutută". Să-ţi fie ruşine! In viaţa dta o sa ai parte numai de conflicte... fiindcă nu accepţi "critica" făcută de semeni."


Eu nu "împroşc cu noroi" pe nimeni stimabile sau stimabilă. Dvs.care vă expuneţi viaţa la TV. vă auto-împroşcaţi cu noroi......noi telespectatorii comentăm ce vedem pe ecrane......adică nişte oameni cu probleme: familiale, sociale.......şi chiar psihice. Atitudinea dvs. poate fi a unei vedete care nu suportă să fie contrazisă, deşi este în mare eroare.......sau a unui tată iresponsabil......sau a unui indrăgostit incurabil.....sau mai bine zis......obsedat. Criticile sunt bine venite......fiindcă te trezesc la realitate. Eu am o activitate mult mai interesantă decît dta......care-ţi pierzi timpul cu "fleacuri". Te-au afectat comentariile mele???? Este un semn bunnnnn........mai înveţi......însăşi viaţa te învaţă.....că nu de tot ce vrei.....ai să ai parte. Acceptă şi părerile altora mai în vîrstă......şi nu te gîndi numai la sex şi bani.  Să-ţi fie ruşine că mi-ai zis "HOAŞCĂ NEFUTUTĂ". Caracter "de doi bani".


      VA URMA 

geta_florescu (Aug 21 8:25 PM)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu