vineri, 19 august 2011

Trăirile lăuntrice.........o povară greu de dus 99


                 Trăirile mele lăuntrice care au la bază evenimentele pozitive şi negative din viaţa mea precum şi trăirile mele mentale......nu-mi mai dau pace gîndurilor......de aceea simt să le comunic......pentru a mă "goli" de aceste gînduri ale mele......care la un momentdat.......devin nocive, toxice. Orice fac eu sau imi fac alţii......orice citesc sau vizionez......mă influenţează.......pozitiv sau negativ.......după caz. Un prilej în plus de a mă încărca de trăiri......mai mult negative decît pozitive......care duc la revoltă interioară.....şi la alte sentimente negative. Lipsa de comunicare cu persoane care gîndesc ca mine......cu persoane cu un spirit evoluat.......lipsa unui schimb de idei......a unor comentarii pe marginea unei cărţi citite......sau a unei situaţii sociale, politice etc.......aproape că mă imbolnăveşte. Fiica mea nu are pasiunile mele.......păcat de cărţile cumpărate......am să le donez Bibliotecii judeţene Vâlcea. De curînd am citit pe internet o carte: VIITOR CU CAP DE MORT DE RADU CINAMAR. Este o carte interesantă.....cu o avalanşă de informaţii inedite. Autorul cărţii este un fost consilier guvernamental cu mare deschidere spre fenomenele paranormale. Eroul acestei cărţi este o persoană cu capacităţi paranormale care a participat  din partea română la o misiune româno-americană......la descoperirile care au avut loc in munţii BUCEGI in anul 2003. Descoperirile care au avut loc in munţii Bucegi sunt secrete de stat........nu s-au dat publicităţii încă........cauzele fiind mai multe. Cartea merită să fie citită fiindcă ne deschide ochii asupra multor probleme cu care ne confruntăm acum. Dacă s-ar face un curent de opinie ar fi O.K. Pe OTV încearcă Tudor Barbu să ne deschidă ochii asupra unor Organizaţii Secrete. Cartea poate fi citită şi pe internet. Ea se parcurge în cîteva ore. Dl Puiu vă rog s-o citiţi........dacă n-aţi citit-o.....ca apoi să o comentăm.
            VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu