duminică, 7 august 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 94


                  Ghinioanele lovesc din nou.......iar pierderi financiare, emotii negative, neliniste. Azi am avut parte de o sperietura......de nedescris in cuvinte. De dimineata.........inundatie mare. S-au produs doua avarii: pe nisa de la baie si pe nisa de la bucatarie.....probabil de la etajele superioare. Pe scara unde locuiesc.....toti si-au facut modificari in apartamente......bineinteles fara aprobari......singurele apartamente fara modificari, fara imbunatatiri sunt : al meu si un apartament de la parter. Cei de la etajele superioare au peretii de la baie si de la bucatarie "imbracati" cu faianta.......asa ca peretii lor sunt protejati.......pe cind in peretii de la baia si bucataria mea  se infiltreaza apa. Defectiunea......se zicea.....ca ar fi intre etaje........dar pina la urma s-a adeverit a fi la vecinul de deasupra mea. Cu greu echipa de interventie a fost lasata sa intre in apartament, de catre vecinul de deasupra. A fost un schimb de cuvinte dur intre cei din echipa de interventie si vecin. Cu chiu cu vai avariile au fost remediate. Vecinul nu a vrut sa plateasca.......a zis sa-l dau in judecata. M-a costat o gramada de bani.......nu aveam bani......dar am imprumutat de la fratele meu. Deci o paguba de care am sa trag mult timp de acum. Nu va mai spun de pagubele pricinuite de spargerea peretilor si a nisei. Trebuie sa aduc pe cineva care sa zideasca peretii sparti. Nu ma pricep......dar o sa aduc un mester care se pricepe. Alti bani alta "distractie". Apartamentul nu este zugravit de zeci de ani.......acum cu avariile astea in baie si bucatarie.......se impune sa fac ceva pentru a-l zugravi......ma refer la bani. De aceea am intrebat cit m-ar costa zugravitul.....ca manopera......mi s-a spus ca 2000 lei de camera......fara materiale. Am amutit!!. Asta este!!.
                Adelina trebuie sa stea nemaritata........pina zugravim apartamentul??. Da.....fiindca.....eu ca o doamna cu pretentii......nu mi-as putea permite sa primesc "petitorii" Adelinei intr-un apartament nezugravit. Saracie, saracie......dar nu si mizerie. Ce sa mai zic.......mare paguba.......in loc sa dau banii pe un zugravit partial.......am dat banii pe avariile pricinuite de vecin. Trebuiau remediate avariile......fiindca la mine curgea apa. Vecinul asta este un circotas.......m-a inundat de multe ori......dar nu ca acum. O zi grea pentru noi. Este greu fara un barbat la usa casei......care sa se priceapa...... si care sa negocieze......in astfel de situatii. 
                   Din tot sufletul imi doresc......ca Adelina sa aiba parte de un sot bun si priceput la toate.......sa nu se zbata de una singura cu toate problemele vietii. De aceea "nu vreau sa mor" pina nu o las pe miini bune si in siguranta. Barbatul....... isi are rolul lui.......intr-o familie!!   

      VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu