sâmbătă, 13 august 2011

Trăirile lăuntrice.......o povară greu de dus 96

              
                         Sper ca ghinioanele din ultima vreme, care mi-au adus dezechilibru financiar şi multă supărare.....vor inceta.....odată.....cu rugăciunile mele.....la o mânăstire.....dintr-o zonă foarte energizată din judeţul Vâlcea. Consilierea pe care mi-a făcut-o Dl Vasile Bologan, cunoscută personalitate în lume, în domeniul parapsihologic, mi-a lămurit o serie de necunoscute din existenţa mea. Viaţa noastră pe pămînt este insăşi alegerea făcută de noi la venirea pe pămînt, în vederea unei evoluţii superioare a spiritului şi sufletului nostru. Aşa că aceşti oameni răi intîlniţi în calea vieţii mele şi care generează adevărate încercări ale vieţii......imi dau posibilitatea să am o evoluţie spirituală.....deci.....acum îmi explic de ce eu îi atrag pe acesti oameni răi. Acum am să vă povestesc......despre realitatea crudă.......păstorită de aceşti oameni răi.....vis-a-vis de mine. Cînd am venit de la mânăstire am văzut tabelul cu calculul cheltuielilor de întreţinere pe luna iulie 2011 de la Asociaţia noastră de proprietari. Consumul la apă caldă şi la apă rece era calculat la preţ facturat şi la preţ corectat......diferenta de preţ reprezintă pierderile de apă pe luna iulie 2011. O diferenţă de 57,oo lei în plus faţă de consumul meu real de apă caldă şi apă rece, înregistrat de apometrele instalate în baie şi bucătărie, trebuie s-o plătesc fără să comentez. Pierderile de apă vin de la furtul de apă făcut de şmecherii care se pricep la aşa ceva. Ei au un consum de o,5oo l la apă caldă si 1,oo m.c la apă rece şi sunt 3-4 persoane, din care două persoane sunt permanent acasă.. Vreau să menţionez că nu sunt defecţiuni la subsol. Majoritatea locatarilor au consumuri de apă foarte mici, deşi unii sunt cîte 5-6 persoane în apartament. Dintre aceştia se numără şi cei care au centrale termice, care au numai consum de apă rece. Consumul lor nu depăşeşte 5,oo m.c. de apă rece, pe o lună de zile, deci si in acest caz se fură. Este furt de apă pe faţă.....nu eate economie de apă.....ci furt de apă.......in cazul unui apartament unde locuiesc 3-4 persoane, din care două persoane sunt permanent acasă, timp de o lună de zile......care ajunge la un consum total pe o lună de zile.....de o,5oo l de apă caldă si 1,oo m.c. de apă rece. Pierderile de apă se suportă, ca preţ, intr-un procent mai mare de către cei care au consumul real, ci nu de cei care au consumul mic, care sunt hoţii de apă. Nu este drept.....dar cu cine să te lupţi......cu hoţii????.
                  Imi pare rău.....si.....îmi este ruşine că sunt vecină cu astfel de oameni necinstiţi......cu care nu se poate dialoga.....fiindcă sunt violenţi, recalcitranţi.

        VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu