duminică, 31 iulie 2011

Trairile launtrice......o povara greu de dus 90


                   M-am gindit mult....daca este bine.....sau nu.....sa scriu despre tatal fiicei mele. Am hotarit sa scriu.....sa va povestesc si dvs.....despre un om!!!.....si mai ales.....despre un tata iresponsabil.....despre un om rau.....fara constiinta......fara suflet......daca se poate spune si asa. Si-a vazut fiica la virsta de 3 luni, la 10 ani, la l3 ani, la 19 ani. In perioada 2000-2004 a vazut-o mai des.....chiar a invitat-o la domiciliul lui din judetul Valcea pentru prima data. Fata stia unde locuieste tatal ei......chiar si-a exprimat dorinta de a merge la tatal ei......dar acesta a spus sa nu vina fiindca nu o va primi. Ca sa nu sufere pentru vorbele dure ale tatalui ei......pe care din respect pentru cei care-mi citesc blogul nu le redau......eu am cautat sa-i fac aproape toate placerile.....sa compensez cumva lipsa tatalui. Fratii mei erau mai tot timpul prezenti in viata noastra de familie.....dar si verisorii ei......asa ca perioade mai mari de timp.......uita de tatal ei.....apoi iar ii simtea lipsa si intreba de el. Fiind la liceu......Adelina s-a decis sa-i scrie......avea un motiv destul de intemeiat.....nu-i trimisese pensia alimentara citeva luni la rind. Acesta i-a trimis o scrisoare.....care a dezamagit-o foarte tare.....fapt pentru care a hotarit sa rupa orice legatura cu tatal ei. Nici eu nu am cedat....l-am dat in judecata pentru neplata pensiei alimentare......pentru abandon familial. Era sa faca puscarie pentru neplata pensiei.....dar tot eu l-am iertat.....desi el nu platea pensia alimentara, din rea credinta, ci nu fiindca nu ar fi avut bani. Lipsa unui dialog.......neimplicarea in educatia fiicei lui.....refuzul permanent....m-au facut sa las problema pensiei alimentare in plata DOMNULUI!. Nu l-am mai deranjat cu nimic citiva ani. Cind a terminat Adelina liceul.....si-a adus aminte si tatal ei ca are o fiica.....si a trimis niste banuti.....apoi a venit s-o vada. Adelina i-a spus ca vrea sa-si continue studiile. Nu prea i-a suris.....fiindca trebuia sa-i plateasca pensia de intretinere inca patru ani. Asa ca a incercat s-o invrajbeasca pe fata cu mine.....sa-i vorbeasca urit despre mine, ca fata sa ma urasca. Intentia lui era sa atraga fata la tara s-o marite cu un taranoi......pentru a nu-i mai plati pensia de intretinere.......si pentru a avea el "sclavi" acolo. Adelina si-a dat seama mai greu de viclenia lui. Ea nu-si cunostea tatal......asa cum il cunosteam eu. In timpul facultatii i-a trimis pensia......asa cit a vrut el.....fiindca fata nu l-a mai dat in judecata. Oricum pensia nu era nici pe departe a patra parte din venitul net. Cam la doi ani o chema la domiciliul lui si-i da cite o gaina, citeva oua si 1-2 kg vin.....dupa care c/val. acestor produse o scadea din pensie. Nu pierdea ocazia sa-i reproseze Adelinei toate neimplinirile lui. Bineinteles ca Adelina reactiona pe masura.....si se ajungea la cearta. Mi-am dat seama ca acest om......ca sa nu zic BRUTA.....ma ura....si ma uraste pe mine.....dar si pe fata. Tata si fiica seamana nu numai fizic dar si la caracter. Ei cind se intilnesc mai intii se cearta si apoi vorbesc normal. Cei patru ani de facultate au fost ani de conflicte permanente. Adelina, nici nu-si daduse examenul de licenta, ca tatal ei, a sistat din proprie initiativa plata pensiei. Alte certuri si reprosuri. Dupa facultate, tatal nu a mai dat nici un semn de viata.....dar se lauda la oameni ca a ajutat-o pe Adelina sa se angajeze la o Banca din RmValcea, si multe altele. Minciuni sfruntate. Anul trecut, fiica mea a fost invitata de tatal ei la un eveniment organizat de PSD......apoi a venit la RmValcea cind Adelina a avut o problema la servici......dupa care Adelina a fost la el acasa. Toate bune.... dar de sarbatori s-a schimbat.....fiindca nu a mai primit-o pe Adelina la el acasa. Mi-am dat seama ca are pe cineva, adica o femeie, fapt pentru care i-am spus Adelinei sa nu mai insiste sa mearga la el de sarbatori. Adelina iubeste foarte mult ciinii si pisicile......si i se facuse dor de cei doi ciini si de pisica. Anul acesta nu a mai raspuns la telefon......iar acum doua luni cind a raspuns la telefon.....fiindca Adelina l-a sunat dupa alt numar.....i-a vorbit urit Adelinei....chiar a injurat-o. Acesta este stilul acestui om.....atunci.....cind are pe cineva.....uita ca are o fiica.....si ca sa nu vina acasa la el.....o jigneste, ii vorbeste urit. Asa se debaraseaza el de cineva.....jignindu-l si punindu-l in inferioritate....distrugindu-l sufleteste......dar cu Adelina i s-a infundat fiindca aceasta are puterea de a-l infrunta.....ceea ce il infurie si mai tare. Si-a gasit....NASUL....cum se zice in popor. Este un tata iresponsabil.......o persoana imatura......un aventurier......un OM RAU.......si DIABOLIC. Il intereseaza persoana lui si atit. Acest individ......daca  i-a ajutat pe altii straini......a facut-o in ciuda mea......pentru a-mi demonstra ca nu o ajuta pe fiica lui......fiindca este si fiica mea.....de aceea a si lasat-o de izbeliste. Deci, putea sa-si ajute fiica, dar nu a vrut. Este coplesit de URA SI RAZBUNARE. Nu-mi explic ce am iubit eu la acest om........poleiala mea mentala.......sau NEBUNIA acestui om. Imi este rusine ca am facut aceasta alegere in urma cu 35 ani. Adelina trebuie sa inteleaga ca ASTA A FOST SA FIE!!. PARINTII NU TI-I ALEGI TU!! ITI SUNT DATI!
                  Adelina iarta-ma......dar asta este tatal tau.....o alegere gresita in tinerete......care ti-a amarit copilaria, adolescenta. Acum esti destul de matura ca sa intelegi situatia. Te rog sa nu ne judeci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu