marți, 6 decembrie 2011

Trairile launtice..........o povara greu de dus 117


                       Nu conteaza averea.......nici diplomele.......si nici functiile in societate......daca nu esti OM CU ADEVARAT.......adica sa ai acea OMENIE......acel SUFLET DE OM BUN care sa te faca iubit de semeni de familie. UN OM RAU care ramine OM RAU toata viata.......nu a invatat nimic din incercarile vietii lui.......si nici din experientele altora. Am cunoscut astfel de oameni rai......multi.......la viata mea. N-as fi vrut ca tocmai eu care urasc......rautatea oamenilor......sa am parte de ea. Sunt oameni rai care pe parcursul vietii se schimba in oameni buni......dar eu nu am avut parte de astfel de oameni ci doar de acei oameni rai dar rai cu adevarat. Un om rau......rau in sufletul lui......cuprins.......patruns de ura, invidie, razbunare......este tatal fiicei mele Adelina.
                 Un om care nu vrea sa fie contrazis, care vrea sa iasa totul ca el, care nu vrea sa dialogheze ci doar el sa vorbeasca......si sa dirijeze viata celor din familia lui.......si sa fi proprietatea lui......sa gindesti cum gindeste el.......sa fi "sclavul" lui........acesta este tatal Adelinei. Daca indraznesti sa-l contrazici......sa iesi din "cuvintul lui".......esti persoana cea mai napastuita de el......te "pastreaza" in sufletul lui rau facator, numai pentru a se razbuna toata viata.....pentru a.te distruge lent dar sigur, facindu-ti viata un calvar. Incearca sa te atace psihic. Adelina fiica lui a indraznit sa-l contrazica.......l-a demascat in comunitatea unde traieste: ca nu este "tatal cel mai grijuliu" asa cum se da.....dind a intelege oamenilor ca nu este ceea ce le pare lor.
                   Nu i-a convenit.......si pentru asta nu mai comunica in nici un fel cu fiica lui. Adelina a incercat sa-i explice unde a gresit si greseste......dar el de un an de zile nu mai raspunde la telefon......nu a mai primit-o la domiciliul lui. Traieste, este bine, sanatos......nu le arata oamenilor ca ar avea vreo suparare cu fiica lui.......dar fiicei ii spune ca o dezmosteneste......si-i trimite mesaj pe telefon......"sa nu-l terorizeze si sa nu-l hartuiasca cu apelurile telefonice"......cu alte cuvinte: sa se potoleasca, sa nu-l mai sune la telefon.......ca o da in judecata pentru hartuire telefonica" asa cum m-a dat pe mine in judecata pentru calomnie......fiindca ii scriam sa-i trimita pensia alimentara fiicei lui. Este tipul de tata iresponsabil.......dar care pretinde foarte mult de la fiica lui......pe care nu a ajutat-o cum ar fi trebuit......nu si-a dedicat nici macar o zi din viata lui, fiicei. Este ca un strain pentru ea.....pentru ca asa s-a manifestat tatal ei......mai rau decit un strain. Pentru Adelina comportamentul tatalui ei nu numai ca a dezamagit-o......dar i-a produs si suferinta sufleteasca.
                    Imi plinge sufletul.......daca se poate spune si asa......cind fata mea sufera din pricina unui tata rau......care de fapt a fost greseala vietii mele de a iubi o bruta, cu care am facut si un copil.......aceasta "fetita" minunata care este ADELINA.

              VA URMA

                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu