sâmbătă, 24 decembrie 2011

Trairile launtrice..........o povara greu de dus 124

                   Acum in Ajun de Craciun am sa va spun ce gindesc despre evenimentele pe care le-am petrecut sau am asistat in ultimele doua saptamini. Pe data de 18 spre 19 decembrie a.c am avut niste probleme de sanatate si am ajuns la Urgente cu ambulanta. Doctora de la Urgente mi-a spus ca am avut un ATAC DE PANICA.......desi eu am acele dereglari de ritm cardiac de citeva luni......mai precis de cind am inceput un tratament cu INTERFERONAT pentru o hepatita cronica. INTERFERONATUL este un produs natural.......dar care are efectul si reactiile INTERFERONULUI pe care nu toti pacientii il tolereaza.......dind fel de fel de reactii.....de la dereglari de ritm cardiac pina la depresii.......de la dureri de articulatii, de oase......pina la caderea parului. 
             Am fost la un cardiolog bun din RmVilcea.....dupa ce am ajuns la Urgente cu salvarea......si mi-a spus ca sunt probleme cardiace......cu modificari pe EKG.......ca trebuie sa intrerup tratamentul cu INTERFERONAT.......si sa fac numai tratamentul pentru inima......deocamdata.
            Deci doctora de la URGENTE s-a exprimat......cu mare usurinta...... ca ar fi vorba de un ATAC DE PANICA fara sa i-a in consideratie si ce i-am spus eu......ca fac un tratament cu INTERFERONAT pentru hepatita cronica.......si fara sa aiba in vedere si alte investigatii. Eu am crezut.......ca o credula ce sunt.....ca este vorba de un ATAC DE PANICA......dar nu asta a fost......si cu totul altceva.
           De acum.......cite zile voi mai avea de trait......nu am sa mai cred nimic pina nu cercetez.....stiti cum este zicala: "nu toate mustele fac miere"......asa este si cu doctorii.......mai ales ca eu personal sunt victima unor doctori.....care au facut niste erori medicale.....care m-au lasat infirma pe viata. De asemenea nu am sa mai protejez pe nimeni.......in detrimentul meu......am sa am grije acum numai de mine......fiindca toata viata mi-am neglijat sanatatea......avind grija mai mult de altii decit de mine.
            Dle Puiu nu sunteti bun de psihanalist........faceti conexiuni gresite. Evenimentele pozitive din viata fiicei mele sau ale altora nu mi-ar reactiva traumele mele negative din copilarie, adolescenta sau tinerete ci numai evenimentele negative care au legatura cu intimplarile negative din viata mea si care m-au traumatizat. Atentie.......ce i-ati spus dvs. Adelinei!!!......fiindca seamana cu "o gelozie a mamei pe fiica"......ceea ce este grav.......daca ginditi asa......si este exclus la noi. 
                ATENTIE cum ginditi si cum exprimati........fiindca raniti suflete......si puteti pierde. 
                 Aseara am asistat la impacarea anului. In sfirsit s-au impacat Zavorancele.......frumos gest......si parca nu a fost regizat ca alta data. Sa le dea Dumnezeu multa intelegere, iubire.....si multa sanatate. Eu mi-am dorit mult aceasta impacare intre mama si fiica.......fiindca multi au cautat sa le dezbine......din tiganimea......unde ea a intrat cu voie.
                 Cititorilor blogului meu.....si nu numai.....le doresc  UN CRACIUN FERICIT! LINISTE SI PACE IN SUFLET SI MULTA SANATATE!

          VA URMA
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu