duminică, 18 decembrie 2011

Trairile launtrice..........o povara greu de dus 123

                Azi 18 decembrie 2011pe la orele 23 cind citeam o carte a inceput inima sa-mi bata tare, dupa care simteam ca imi sta inima, apoi senzatia de transpiratii, parca si voma......moleseala completa.....frica de moarte....in intensitate foarte mare. Respiratia fiind greoaie si parca o amorteala a obrazului si ochiului sting m-au facut sa chem ambulanta.......eu fiind diagnosticata cu Hipertensiune arteriala si Cardiopatie ischemica. Pe 5 decembrie a.c am fost la cardiolog tocmai pentru aceste palpitatii si tensiune mai mare. Cardiologul mi-a dat Egilok pentru palpitatii si Betaserc pentru Vertij......mi-a lasat si tratamentul vechi cu Tarka si Tertensiv......dar mi-a dat pentru starile emotive Ansilan pe care eu nu l-am luat cu regularitate fiindca imi dadea o senzatie de greutate a capului. Revin la momentul cind a venit de la Ambulanta......doar o asistenta......fara medic.....care mi-a luat tensiunea si mi-a zis sa merg la Urgente. M-am imbracat, am suit in salvare si in 5 minute am ajuns la URGENTE. Aici, mi s-a facut EKG, mi s-a luat tensiunea, care a fost buna......nu au iesit modificari la EKG........doctora de la urgenta m-a intrebat ce tratament fac, ce simptome am avut, daca sunt alergica la vreo substanta, daca m-am suparat, daca am facut efort. Eu cind am plecat de acasa am luat Scrisoarea medicala data de cardiolog catre medicul de familie si EKG facut pe 5 decembrie a.c. I-am spus ca nu pot dormi noaptea ca ma culc pe la 4-5 dimineata......adica sufar de o insomnie mai veche. Doctora de la Urgente m-a intrebat daca am luat Ansilanul asa cum mi l-a prescris cardoilogul in Scrisoarea medicala.......i-am spus ca nu. Doctora mi-a zis ca am avut un ATAC DE PANICA.......dupa simptomele pe care le-am avut. Mi-a facut o injectie.....nu am retinut ce.....dupa care m-a poftit intr-un salon unde era un betiv care s-a napustit asupra mea......a intervenit asistentul si doctara......dar degeaba ca eu m-am speriat asa de tare incit iarasi am facut un atac de panica care a durat vreo 30 minute cu niste stari ingrozitoare......spaime de moarte......urmate de palpitatii puternice, voma, tremuraturi, transpiratii, valuri de calduri si frisoane. Am crezut ca mor. Am vorbit cu doctora daca este nevoie de cardiolog in cazul meu ......a zis ca nu.......apoi am cerut sa plec acasa. Am facut comanda la taxiu si pe la ora 1:10 am intrat in casa. Vreau sa va spun ca sunt greu de suportat aceste Atacuri de panica atit pentru persoana in cauza cit si pentru cei din jurul ei. Adelina.....fiica mea a tras si ea o spaima destul de mare.......se vedea dupa cum tremura si se albise la fata. Sperieturi si socuri datorate necazurilor prin care am trecut am avut toata viata.......pina acum la 61 ani ......dar nu am patit astfel de stari ca acum.....care sunt CUMPLITE. Este adevarat ca eu m-am suparat zilele trecute de ce a patit fiica mea la un interviu pentru angajare dar si pentru niste probleme financiare create de termenele de scadenta.......dar nu credeam ca o sa declanseze aceste ATACURI DE PANICA. Cauzele sunt mai multe......ele s-au adunat in timp......urmeaza sa fac mai multe investigatii pentru a stabili cauza sau cauzele acestor Atacuri de panica.....incepind chiar de miine 19 dec.2011.
                      Cred ca am sa apelez la TERAPIA COGNITIV-COMPORTAMENTALA pentru diminuarea acestor Atacuri de panica......si am sa intreb medicul cardiolog daca una din cauze este noul tratament cu EGILOC.  Daca cititorii blogului meu au si alte sfaturi.......eu le primesc cu placere. 

         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu