miercuri, 28 decembrie 2011

Trairile launtrice ..........o povara greu de dus 126

                    Iubesc oamenii......in general......dar pe copii in mod special. Imi place sa intru in dialog cu ei sa cobor la mintea lor......pentru a-mi da seama cum gindesc ei si care sunt trairile lor sufletesti. Sunt atit de puri si de curati in gindire, in suflet.....ca ma uimesc. De fiecare data constat ca sunt mult mai "dezghetati" la minte si la suflet decit generatia mea. Sunt inteligenti........multi dintre ei sunt supradotati intelectual. Am avut ocazia sa stau de vorba cu liceeni dar si cu studenti.......m-am simtit depasita in multe privinte.......doar experienta mea de viata m-a salvat......altfel cadeam in penibil. Am intilnit tineri cu mult bun simt......cu maniere......dar si multi tineri tupeisti cu o lipsa vadita de respect fata de persoanele in virsta. Mai exista o categorie de tineri care-i trateaza pe cei in virsta ca pe egalii lor......in limite rezonabile......ca sa zic asa. 
                  In postarea aceasta am sa va vorbesc despre un astfel de tinar. A intrat pe blogul meu unde a gasit adresa de e-mail, care este identica cu cea de messenger,si m-a adaugat in lista lui de prieteni pe messenger. Cind scriam pe blogul meu......a intrat pe mess......si a dialogat cu mine. L-am intrebat de unde are adresa mea de mess.......mi-a spus cum.......si mi-a dat si adresa lui de facebook.......unde am gasit mai multe poze ale lui cu preieteni, colegi, familie.......numele lui si institutia unde lucreaza. Da.....erau reale......fiindca am verificat. Tinarul Alexandru are doua facultati si un master, activeaza in citeva organizme de tineret din RmValcea......este Valcean. La virsta lui de 25 ani dialogheaza cu mine ca si cum as fi o colega de facultate sau de servici. M-am simtit si eu tinara si am dat curs discutiilor.......dar nu inainte de a-i spune ca am o fiica de 3o ani......adica vroiam sa-i amintesc ca eu am 61 ani si ca ar trebui sa fie o limita in discutie. Ce credeti ca mi-a zis......"ca nu vreau sa fiu si mamica lui"? I-am raspuns ca este mare acum pentru a fi adoptat. Substratul era altul......el vroia sa o cunoasca pe fata mea......dar aceasta l-a refuzat cu mult inainte de a intra pe mess cu mine......dar eu nu stiam nimic. Dupa refuzul Adelinei......ce credeti ca a facut.......a recurs la acea stratagema de a ma aborda pe mine. Ori de cite ori am messul deschis intra si discuta pe diverse teme cu mine. Imi mai povesteste din activitatile lui profesionale si politice......apoi trece la subiectul care il framinta pe el: cum sa cucereasca o fata?. Intr-o zi m-a rugat sa-i vorbesc......daca stiu......despre psihicul feminin adica desre psihologia femeii. I-am spus ca experienta mea de viata si ceea ce am citit despre psihologia femeii si am aplicat in viata imi permit sa-i impartasesc din informatiile mele. Atunci......spune el......va invit la un suc in oras. I-am spus ca ma deplasez greu din pricina unei infirmitati.......si nu pot sa-i onorez invitatia. Si-a cerut scuze. Ce am constatat la acest tinar ca uita repede ca vorbete cu o persoana in virsta. Nu pot spune ca nu are respect.......dar este prea familiar si direct. Nu are o finete anume......ce educatie i-o fi dat mama lui?.......sau si-a pierdut sensibilitatea prin organizatiile politice de tineret........unde activeaza. 
                    Miine, poimiine acest baiat va fi un politician......din asta cu "obrazul gros.....sau tare ca opinca de porc"........fiindca stie sa dea din coate.......nepasindu-i de altii. Observatiile mele asupra acestui baiat nu ma insala. Ar fi bine.......sa nu fie pe "dinauntru" ca pe "dinafara".......dar aici este vorba de "dainicia" naturii......care in general compenseaza. Sa vedem cum l-a inzestrat natura pe Alexandru pe "dinauntra".
            
             VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu