joi, 10 octombrie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 178


                        Fac apel la cei care-mi citesc blogul sa ma ajute sa inteleg cum mi-au fost copiate 25 de postari de pe blogul meu.....de 2-3 ori.....fara sa se pastreze forma postarilor......pe site-ul:
                                   www.mybestcv.co.il/TestPage_En.aspx?ID=9673230
                               Nu-mi dau seama de ce au facut asta fara acordul meu!!! Dl Mihai va rog sa-mi dezlegati misterul......stiu ca va pricepeti la computere. Vreau sa fac citeva precizari: sunt postarile care-l privesc pe tatal Adelinei si pe cele doua surori ale lui din jud. Valcea......si nu numai acele postari......dvs. stiti despre ce este vorba......fiindca sunteti cititorul fidel al blogului meu. Eu banuiesc ceva......dar nu sunt convinsa.......fiindca acele postari puteau fi citite direct pe blogul meu. Intimplator......cautind pe GOOGLE am gasit site-ul cu postarile mele copiate. Eu vreau sa stiu cine a facut asta si in ce scop. Eu nu ma pricep la aceasta operatiune......de depistare a celui care mi-a copiat postarile fara acordul meu.......de aceea apelez la dvs.......Adelina a incercat......dar nu a reusit. In caz contrar eu voi reclama acolo unde trebuie. 
              Nu cunosc intentiile aceluia care mi-a copiat postarile.....fara sa mentioneze blogul meu......adica.....getaflorescu.blogspot.ro. Surprinzator......aceasta ultima postare apare pe sit-ul mai sus mentionat. Mentionez ca postarea 153......care fusese copiata......acum nu mai figureaza pe site. Mai.....cine esti?......ce intentii ai cu postarile mele?.......nu-mi dau seama dupa FEEDJIT LIVE......cine mi-a vizitat blogul si mi-a copiat postarile. Vreau sa stiu de ce apare postarea mea.......imediat.....dupa ce o scriu......pe acest site. Mister pentru mine. Postarile sunt copiate in felul urmator: de la postarea 154 la postarea 168; de la postarea 154 la postarea 178; de la postarea 169 la postarea 178. Vreau o explicatie!!!!!

     


           VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu