duminică, 13 octombrie 2013

Trairile launtrice......o povara greu de dus 181

    
                        IERI 12 OCT. 2013 A AVUT LOC CUNUNIA CIVILA SI RELIGIOASA A NEPOATEI MELE OANA.......bijuteria cea mai de pret a familiei Este fiica fratelui meu Radu. Am participat impreuna cu fiica mea Adelina la cele doua evenimente importante din viata nepoatei mele. Sotul ei, de ieri incepind.......este un tinar cu multe calitati morale si fizice.....este de familie buna cu radacini sanatoase. Deocamdata ei se vor intoarce in Italia unde lucreaza amindoi. Nunta lor a fost o nunta cu staif.....cu invitati selecti din invatamintul Valcean si nu numai. Noi fratii lui Radu, tatal Oanei, am fost cu familiile noastre......dar au fost si cei patru frati ai Lilianei......mama Oanei......cu familiile lor. Au fost si multi tineri......prieteni ai Oanei si ai lui Eugen......fratele Oanei......dar si ai sotului Oanei. Multi invitati......multa distractie......a fost frumos. Am sa postez citeva poze facute de Adelina......la CASA CASATORIILOR la BISERICA si RESTAURANT.
                                MAI INTII  "VALSUL MIRILOR"



SI ACUM CATEVA POZE:



















 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu