miercuri, 16 octombrie 2013

Trairile launtrice........o povara greu de dus 183


                        Anul 2013 este edificator pentru mine. De la inceputul anului am avut surprize peste surprize, soc dupa soc. De la Suferinta fizica si psihica la eliberarea emotionala de la dezamagiri la rupturi definitive de persoane si locuri foarte importante pentru sufletul meu. Banuielile, indoielile mele s-au transformat in certitudini, in convingeri dureroase, fiindca tin de trairile mele launtrice de framintarile, intrebarile mele de zeci de ani. Socurile primite m-au facut sa ma detasez de trecut......sa traiesc in prezent......fara cei rai din trecut.
                  Evenimentele din viata mea care au avut loc pina la data la care scriu aceasta postare m-au bulversat pur si simplu. Aceste evenimente cu ecou in sufletul meu mi-au clarificat multe aspecte de ordin sufletesc asupra unor persoane cu legatura de "singe" pentru care mi-as fi dat si viata. Intr-un fel este spre binele meu ca viata mi-a demonstrat ca cei pe care eu i-am iubit din tot sufletul meu si pentru care am facut multe sacrificii imi sunt dusmani nu numai mie dar si fiicei mele. Acesti oameni ii fac rau fiicei mele de multi ani, intr-un mod indirect, creindu-i atmosfera urita la locurile de munca si multe altele.. Nu pot sa-mi revin. Cu siguranta trebuie sa-mi gasesc linistea sufleteasca dupa care tinjesc de atita timp. Remediul meu este Manastirea Frasinei care se afla  la 25 km. de Rm. Valcea.
                  Convingerile personale sunt extrem de dureroase, in cazul meu, dar este bine ca ele s-au produs si acum.......aducind o mare schimbare in sufletul si gindirea mea.
     



              VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu