sâmbătă, 19 octombrie 2013

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 185



                             Un ultim apel fac rudelor......rau intentionate.......ale tatalui Adelinei......sa nu ne mai provoace prin diverse persoane sau alte mijloace de comunicare. Daca Mister Gigi citeste de pe site-uri pirat postarile mele sa inteleaga ca atit eu cit si Adelina am pus PUNCT acestei POVESTI TRISTE.
                                     Fiecare sa mearga pe drumul ales in urama cu 30 ani.
                                     Adelina trebuie lasata in pace......ea trebuie sa scape de traumele copilariei si ale adolescentei pricinuite de comportamentul lui Mister Gigi.....tatal ei. Asa ca voi acele rude ale tatalui ei care i-ati facut mult rau fiicei lui prin influenta voastra negativa asupra lui Mister Gigi si prin comportamentul vostru extrem de urit fata de Adelina......lasati-o pe Adelina in pace.....n-o mai "zgindariti" cu telefoane si alte tertipuri. Eu nu va inteleg pe voi......ce vreti voi de fapt de la ea?......vreti sa va dea in judecata fiindca o hartuiti?......sau vreti sa incheiati "o pace morala" lasind-o in pace? Din luna februarie 2013 si pina in momentul de fata ne-am confruntat cu multe situatii, scenarii facute de "regizori amatori", amenintari de tot felul, santaje si atacuri informatice. 
                                           Mister Gigi.....lamureste-ti problemele cu cele doua surori ale tale care se bat si la propriu si la figurat pe "averea" ta......casa, anexe, terenuri, paduri.....si cu nepoatele tale......care o ameninta pe Adelina dar si pe mine......si spun peste tot.....ca apartamentul meu.....proprietate personala......este apartamentul lor......si au incercat si incearca......sa intre in posesia unor acte de proprietate ce-mi apartin.
                                                   Daca nu citesti tu postarile mele cu siguranta cel care a clonat IP......citeste postarile mele......si-ti transmite ce scriu eu......desi poate citi de pe blogul meu direct.


          VA URMA
                      
                             

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu