vineri, 11 octombrie 2013

Trairile launtrice........o povara greu de dus 179


                       
                  ASTAZI AM NUNTA IN FAMILIE..........si nu am timp sa ma ocup de demersurile care am sa le fac catre DOMNII DE LA GOOGLE........pentru a mi se explica......cum ajung postarile de pe blogul meu pe site-ul:  www.mybestcv.co.il/TextPage_En.aspx?ID=967323o
                  Eu nu am solicitat "acest serviciu" DIRECT  RSS pe care apar postarile de pe blogul meu.
                  De ce oare nu mi-au copiat toate postarile?......fiindca ar fi un CV complet.......cei care ma citesc mi-ar cunoaste mai bine trairile mele launtrice.....care pentru mine sunt greu de dus.  
                                Informatiile mele in domeniu nu ma ajuta sa-mi explic "fenomenul".
                  O postare noua pe blog.......exemplu postarea 179......face ca postarea 154 de pe site sa se stearga.  Nu inteleg mecanismul acesta.




           VA URMA

Un comentariu:

puiu mihai spunea...

Doamna Geta,am citit,m-am documentat si in aceasta seara cand o sa vorbesc cu Adelina sper ca vom rezolva aceasta problema.

Trimiteți un comentariu