joi, 3 octombrie 2013

Trairile launtrice......o povara greu de dus 176


                            Moartea mamei cintaretei Daniela Gyorfi m-a impresionat foarte tare. Stiam din presa ca mama Danielei este paralizata de 33 ani......in urma unui accident banal......si ca Daniela de la virsta ei de 11 ani a avut  grija de mama ei. Am vazut-o la televizor pe Daniela......era devastata.......de moartea mamei ei. Uimirea ei era ca n-a stiut ca mama ei avea cancer......desi ii facea de 3-4 ori pe an diverse investigatii.
                          Dupa spusele doctorilor mama ei era in faza terminala......cu metastaze......fara nici o sansa de a fi salvata. Devotamentul Danielei fata de mama ei.......precum si suferinta ei sufleteasca.......vizibila si pe chipul ei......m-au impresionat la lacrimi. Acest sentiment de compasiune mi-a rascolit trecutul meu.
                        Cind aveam eu virsta de 12 ani......am aflat ca mama mea era grav bolnava. Multi ani am trait cu frica, teama ca mama mea moare.......trauma de care am tras ani de zile. Stiind ca mama este la un pas de moarte......traiesti niste sentimente greu de explicat in vorbe......intelegi mai bine rostul vietii si suferinta fizica si sufleteasca a semenilor. Aceste sentimente te fac mai bun si mai constient de realitatile vietii.......pretuiesti mai mult viata si oamenii. Frica, teama ca iti pierzi un parinte......mai ales atunci cind esti copil......este groaznica.......ai impresia ca si Dumnezeu te paraseste.......si ca nimeni nu mai vrea sa te ajute ca tu sa nu-ti pierzi mama. Am trait ani de zile cu aceasta frica.......si apoi dupa moartea mamei.......am purtat acest sentiment negativ ca pe o povara de care nu puteam sa ma desprind. Acum la virsta mea de 63 ani caut o modalitate de eliberare totala de acest sentiment negatv.......care s-a transformat in frica de moartea mea.
                         In ce ma priveste.......traumele trecutului meu nu mai au aceeasi intensitate in trairile mele.... de aceea studiez DEZVOLTAREA PERSONALA pentru a ma elibera total de aceste traume.
                    Eu o inteleg perfect pe Daniela Gyorfi.......si as sfatui-o sa se elibereze de toate emotiile negative din trecut.


 VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu