luni, 4 iulie 2011

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 78



                               Asceasta postare o dedic unui tinar.........fidel cititor al blogului meu..........caruia.......cu ocazia zilei de nastere.......ii doresc:  multa sanatate, implinirea tuturor dorintelor si aspiratiilor, precum si o familie personala......cu multe impliniri si satisfactii. Ramineti asa cum sunteti.......in sufletul dvs.......pur, curat.....dar pentru exterior.......este cazul sa va schimbati........putin egoizm nu strica.........mai ales in ziua de astazi. Bunatatea........sa ramina in sufletul dvs......doar......si numai pentru cei dragi. Aveti in vedere ce va spun: "SINGELE APA NU SE FACE " DAR "NICI NU SE BEA"......deci sacrificiile nu-si au rostul.......chiar daca sufletul...... va dicteaza altceva. Nu lasati ca OBIJNUINTA sa-si faca loc in viata dvs. Stiti zicala: "OBIJNUINTA ESTE A DOUA NATURA" Ancorati-va mai mult in viata sociala.........eliminati........comoditatea.......daca exista......care.....este nociva......mai ales la virsta dvs. Fructificati-va.....inteligenta, cunostintele si toata experienta dvs. de viata......si cintariti......ce ati facut......BINE.......pina acum......si ce NU. Incercati sa remediati ce ati facut gresit.......daca ati facut gresit. Talentul si pasiunile dvs......sa ramina refugiul dvs. in momentele mai grele.......fiindca o preocupare in domeniu.......nu cred ca v-ar aduce un cistig material.......sau poate.....nu se stie niciodata. Oricum.......cistigul cel mai mare.....este cel sufletesc. Luati ca un INDEMN ce v-am spus.
                                              LA MULTI ANI!

2 comentarii:

puiu mihai spunea...

Sa va dea Dumnezeu sanatate multa si dumneavoastra,doamna Geta,si sa va ostoiasca framantarile aducandu-va linistea interioara.
Va multumesc mult pentru dedicatie,pentru urari si nu va luati dupa Adelina,eu nu consider sfaturile dumneavoastra drept o ,,cicaleala",ci din contra,exact cum ati spus,ca niste indemnuri,imbolduri de la cineva care a trecut inaintea mea pe acest drum al vietii si care stie ce spune.
Pentru ca asa este,am o anumita comoditate,am tipicuri,tabieturi,nu-mi place schimbarea,ma acomodez destul de greu,cand imi este greu prefer sa ma retrag in mine si sa ma consum fara sa spun la nimeni ce ma doare.
Asa sunt eu de cand ma stiu, as vrea ma pot schimba ,incerc ,dar pana acum nu am reusit.
Doamna eu va respect mult intelepciunea dumneavoastra oricand aveti un sfat pentru mine,nu va sfiiti,doar ignorantii sunt opaci la sfaturi,iar eu nu fac parte din aceasta categorie.
Va multumesc inca odata pentru felicitari,mai sunt cateva zile si o sa fie si ziua dumneavoastra de nastere,suntem nascuti amandoi in luna lui cuptor,dumneavoastra de ziua Frantei si eu de ziua Americii,

Geta spunea...

Dl Mihai,este adevarat ca Adelina mi-a atras atentia.....fiindca pe ea o deranjeaza....ca cineva sa patrunda cu analiza in profunzimea sufletului cuiva. V-am spus ca eu am studiat un grup de persoane din zodia RAC, zeci de ani, si am ajuns la concluzia ca RACII trebuie sa lucreze foarte mult asupra lor, asupra SINELUI LOR, pentru a inlatura din interiorul lor toate slabiciunile lor, timiditatea etc....si acea retragere in SINE....stiti zicala: RACUL face un pas inainte si zece pasi inapoi. Totul este pe fondul emotional foarte puternic. Tebuie mult autocontrol...si excluderea analizei "semantice" pe care RACII o fac aproape involuntar. Talmacirea fiecarui cuvint rostit de altii duce de cele mai multe ori la acea retragere in sine. In ce o priveste pe Adelina la acest capitol este maestra in sensul ca arunca cu vorbele fara sa le caute sensul si nici sa menajeze pe cineva. De aceea m-am exprimat eu ca este "respingatoare" verbal si ca seamana cu tatal ei. In felul acesta are ocazia sa-si faca foarte usor dusmani. Eu mi-am descoperit laturi de neinteles pentru mine, fapt pentru care m-am studiat....si m-am redresat....fiindca altfel cadeam in viciu sau la acte mult mai complicate.Eu cind citesc o carte ma identific cu personajul cel mai vulnerabil si traiesc cu intensitate maxima viata acelui personaj. Pe cind ADELINA NICI NU REMARCA ACEL PERSONAJ. Are alta structura sufleteasca si nu este de condamnat....doar de temut fiindca cu duritatea ei poate fringe un suflet. Este exemplul cel mai la indemina.

Trimiteți un comentariu