marți, 26 iulie 2011

Trairile launtrice.........o povara greu de dus 86


                     Dupa experienta pe care am avut-o in perioada 2o-22 iulie a.c.....in spital......am ramas cu o stare foarte ciudata......un fel de teama, spaima pentru ce va urma. Nu vad si nu simt siguranta zilei de miine. In conditiile in care noi batrinii suntem tratati cu indiferenta si lehamite.......nu vad un viitor bun nici pentru cei mai tineri.......care in aceasta societate de consum........sunt folositi numai cit sunt sanatosi........cind se imbolnavesc sunt aruncati la periferia societatii......fara nici o speranta sau sansa de a se reface. TARA ARE NEVOIE DE OAMENI COMPETENTI la cirma ei, ci nu de profitori......buni de gura doar.....fara dragoste de tara si popor. TARA ARE NEVOIE DE LIDERI NOI, incoruptibili......care intradevar sa faca ceva pentru poporul acesta.....saracit, ingenuncheat si bolnav. Am vazut semeni de virsta mea si peste virsta mea in situatii extreme......ajunsi sa moara......de foame......sau.....in dureri cumplite......fiindca intr-un spital de urgenta.....nu se gasesc macar calmante???? UNDE ESTE RESPECTUL FATA DE FIINTA UMANA????
                     VA JUR......ca am ramas cu o mare durere in suflet.......pentru acea batrina din spital.......care la 86 ani ai ei......era lasata sa moara......pentru ca nu avea bani......sa cumpere medicamentele de care avea nevoie.......nu avea familie sau alti apartinatori care s-o ajute. Asta este soarta batrinilor, singuri, de la tara, sau de la oras, care nu au bani si nu au pe nimeni sa aiba grija de ei........sa se intereseze de ei. ESTE CUMPLIT!!!. Cu ce sa-i ajut eu pe acesti oameni?? Eu care imi tirii zilele......dar macar am o pensie.....din care macar....calmante....pot sa-mi cumpar. Pot insa STIGA IN GURA MARE......CE FACETI VOI GUVERNANTILOR CU NOI BATRINII???.....NE BAGATI DE VII IN MORMINTE?? SA VA FIE RUSINE CA NU VA RESPECTATI BATRINII!!!!
                    SPUNETI CA REFORMATI STATUL.......REFORMATI-L ODATA.......si aveti grija si de persoanele cu adevarat defavorizate......nu-i lasati sa moara de foame......si de dureri cumplite..... in spitale.... fiindca nu au spitalele......nici macar......calmante.....ajutati-i pe acesti oameni.....vitrgiti de soarta. EU SUNT FOARTE REVOLTATA PE CEI DIN GUVERN DAR SI PE CEI DIN PARLAMENT...... care nu fac legi.....care sa faca fata......la situatia romaneasca.......care acum......este dezastruoasa. In spitalele romanesti bolnavii se infecteaza foarte usor cu virusi si bacterii.......ori din neglijenta cadrelor medicale.......ori din lipsa de materiale de dezinfectie. Eu am avut parte de o asemenea infectare in urma unei transfuzii de singe cu singe infectat. Pe cine sa trag la raspundere?. Este vorba de un spital foarte cunoscut din Bucuresti.
                    Asa ca si dvs. Dlor doctori fiiti mai constienti de raul pe care-l faceti prin erorile dvs. medicale, NU NUMAI CU OCHII DUPA BANI!!

    VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu