miercuri, 27 iulie 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 87

                          
                   In ultima vreme atit eu cit si fiica mea avem parte numai de ghinioane........unul dupa altul.......parca nu se mai termina. Aceste ghinioane......ne-au pricinuit numai rau.......de la pierderi financiare si de imagine la cele de suferinta sufleteasca si fizica. Adica.......altfel spus...... ne merge foarte rau. Banii nu ne mai ajung......fiindca se duc pe acele "pagube" pricinuite de ghinioanele.....care ne urmaresc zi de zi, ceas de ceas. Un exemplu : aseara pe la ora 23: 3o a batut cineva foarte tare in usa.......sigur ca ne-am speriat fiindca nu asteptam pe nimeni la ora aceea. Eu locuiesc cu fiica mea.......daca as fi fost singura faceam infarct. Adelina, fiica mea s-a uitat pe vizor......erau trei vlajgani......unul era fiul unui vecin. Dupa citeva ore.......adica pe la ora 3 noaptea......cineva a zgiltiit foarte tare de usa.....cind am ajuns la vizor......individul care ne zgiltiise usa......iesise din scara.....fiindca s-a auzit usa inchizindu-se in urma lui. Doua glume proaste in decurs de citeva ore care s-au soldat cu o sperietura puternica.......urmarea fiind ca eu am facut fibrilatie si am chemat salvarea. Reteta prescrisa m-a costat 50 lei. Daca nu "trageam" acele sperieturi nu faceam fibrilatie.....deci nu dadeam 50 lei pe medicamente......GHINION!!. Cei care au facut glumele.......sigur......locuiesc pe scara cu noi. Daca se repeta am sa fac o sesizare la Asociatia de locatari, dar, si la Politia de proximitate din zona noastra. Acesti indivizi stiu ca suntem doua fete singure......si fac misto. OAMENI SI FAPTE!
                   Atit de mult imi doresc ca fiica mea Adelina sa se casatoreasca pentru a fi in siguranta.......adica sa fie un barbat si in casa aceasta. Imi mai doresc: s-o las pe miini bune si sigure, inainte de a muri......ca orice mama care ii doreste binele copilului ei. Nu sunt multe......pentru un asemenea eveniment......adica apartamentul nu este zugravit de zeci de ani.......nici vorba de imbunatatiri......rezerve banesti nu sunt. Sper....trag nadejdea ca Adelina sa-si gaseasca un loc de munca sigur......si viata sa se mai imbunatateasca.....sa nu mai avem ghinioane......care ne "pagubesc" baneste. Acum.....traim de azi pe miine. Tatal Adelinei refuza sa o mai ajute pe Adelina.....desi ar putea fiindca are de unde.....dar nu-i ajunge lui sa-si traiasca viata cu pipite mai mici ca virsta decit fiica lui. Lipsa banilor te fac sa renunti la multe......pina si la a-ti face o familie personala......avind in vedere dorintele si pretentiile tale dar si responsabilitatile care le implica o casatorie. Asa ca.......numai DUMNEZEU CU MILA!!!

               VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu