vineri, 29 iulie 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 88

   
                  Astazi am mers in vizita la o fosta colega de servici. La ea venise si nepotul ei......un cunoscut avocat din orasul nostru. M-am bucurat ca l-am gasit.......si n-am pierdut ocazia de al intreba cite ceva despre ce ma interesa pe mine......probleme de drept civil. Timpul a trecut repede.......si gazda o femeie primitoare si atenta cu musafirii......ne-a invitat la masa. Nepotul s-a asezat repede la masa si-a pus un servetel.....asa ca o barbie.....si a inceput sa soarba supa cu un zgomot urit.....apoi a cerut felul doi......a inceput sa cioflaie ca un porc la troc. Ma uitam la el uimita......minca repede fara sa mestece dumicatul.....aproape sa se inece. Minca de parca era infometat.....dupa aceea a rigiit ca un nesimtit. Eu am servit citeva linguri de supa......dupa care am avut senzatia ca mi s-a intors stomacul......pentru ca mi se facuse deja scirba......mai ales cind a rigiit......credeam ca scapa si altceva. Ditamai avocatul.......foarte cautat......bun profesional......dar degeaba ca nu are cei sapte ani de acasa......nu are nici maniere....dar nici bun simt. Maninca ca un porc la troc.......halal avocat. Unde-i carte multa si prostie este cu carul. Nu stiu ce femeie il ia pe asta de barbat......poate tot o badaranca, mitocanca.....ca si el.
                    A plecat inaintea mea......nici nu si-a luat RAMAS BUN de la matusa lui. I-am zis fostei colege ca nepotul ei are un comportament de "necioplit".......a incercat sa-i ia apararea......ca munceste mult si ca munca l-a abrutizat. I-a fost si ei rusine de mine.....ca l-am vazut pe nepotus-o asa cum este el......un needucat un necioplit. Imi pun intrebarea: cum o face asta fata la o masa festiva cu o doamna cu pretentii.....sau cind iese in "lume". Imi vine sa si rid.........daca eu voi avea parte de un asemenea ginere?!!
  
      VA URMA
                    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu