duminică, 17 iulie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 83

                 
                    Incursiunea in sufletul meu continua......cu alte stari traite de mine......care mi-au produs durere in suflet. Vindecarea sufletului meu.......o voi face tot eu......fiindca imi cunosc limitele si intensitatea in care imi traiesc viata. Drumul meu......de la viata la moarte......se scurteaza de la o zi la alta......de aceea vreau sa ma eliberez de toate emotiile negative......sa-mi vindec sufletul.......prin proprile-mi terapii. Nu spun ca terapiile cunoscute in psihologie, in psihiatrie, in  medicina energetica.....nu sunt bune.....dar eu imi vindec sufletul cu puterea gindului meu si cu multa vointa. Va povestesc despre trairile mele, dezamagirile mele, neputintele mele, tocmai pentru a intelege cit de mult gresim noi oamenii cind ii judecam pe semenii nostri......emitind fel de fel de teorii......speculind trairile semenilor......fara sa stim cu adevarat ce se produce in sufletul fiecaruia.
               Pe mine m-au dezamagit in primul rind rudele. Atitudinea, comportamentul, caracterul......unor rude......cu pretentii de rude iubitoare si protectoare.....mi-au "zdrobit" sufletul......provocindu-mi adevarate si intense framintari launtrice. Stiti din postarile mele.....ca eu am o infirmitate din nastere. Aceasta infirmitate a fost si este sursa celor mai multe suferinte sufletesti ale mele. Aceste rude ma ignorau.......considerind ca nu pricep vorbele lor de batjocura. Mai tirziu cind eu am "indraznit" sa le contracarez......au inceput cu alte rautati. As da exemplu o ruda care nu suporta sa ma vada "mai sus" decit ea. Invidia acestei rude este de nestavilit. Aceasta s-a transformat in cea mai apriga "dusmanca" a mea si a fratilor mei.....facindu-ne rau in mod gratuit. Ea a fost o perioada "sursa de informatii" a fostului sot......tatal fiicei mele Adelina......care impreuna au incercat sa-mi faca rau. Datorita acestei rude.......verisoarele mele Maria si Margareta din TARI VERDE-COGEALAC au murit suparate pe mine........la fel si mama acestora......adica matusa mea......a murit suparata pe mine si fratii mei......din cauza birfelor facute de aceasta ruda. N-am inteles pina acum rautatea fara margini a unor rude carora eu si fratii mei nu le-am facut nimic. Vreau sa va spun ca parintii mei au gresit cind au dat o mina de ajutor acelor rude care peste ani au devenit "dusmance". Daca as merge cu dezamagirile din aproape in aproape.......as supara mai multe rude. ASA CA.....SINGELE APA NU SE FACE DAR NICI NU SE BEA!!!    

         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu