sâmbătă, 30 iulie 2011

Trairile launtrice........o povara greu de dus 89


                        In anul l986 am cunoscut un domn la vreo 39 ani.......venise la fostii colegi. Acest domn lucrase in institutia, unde lucram eu.......si din cind in cind mai venea in institutie. Pensionar pe caz de boala..... avea timp de vizite. Un domn cu un fizic interesant, foarte pedant si pus la punct cu tot felul de informatii......mai ales cele care circulau in orasul nostru. L-am cunoscut mai bine dupa citeva vizite pe care ni le-a facut la birou. Venea, de fapt, la seful contabil cu care se cunostea foarte bine. Ii placeau femeile frumoase......parea mai tot timpul indragostit de cite cineva. Ii povestea......asa mai in parabole......sefului contabil.....despre aventurile lui. Ne-am obisnuit cu felul lui de a fi.....un vesnic indragostit.....un barbat care vroia sa cunoasca FEMEIA din toate punctele de vedere. Punea "ochii" mai tot timpul pe femei singure.....pe femei divortate sau ramase vaduve de tinere. Pensia lui era mica......imi puneam intrebarea: cu ce bani rula?.....fiindca avea nevoie de bani pentru a cuceri o femeie frumoasa.......ma rog.....la un restaurant, la o cofetarie......trebuiau bani. El avea familie: o nevasta si doi copii de intretinut.....deci pensia mergea la familie. Obisnuia sa treaca pe la noi, cam de doua ori pe saptamina. Asa ca dupa o perioada......eu....mi-am dat seama ca acest om traia o mare frustrare......si ca incerca prin acele cautari......sa cunoasca totusi MISTERELE FEMININE. Partea financiara l-a impins spre niste metode mai putin ortodoxe. Devenise barbatul intretinut. Cum?.....Cucerea femei vaduve sau divortate care aveau sufletul zdrobit de incercarile vietii. Acestea aveau o situatie buna financiara......fiindca el cauta femei cu bani.....femei frumoase.....iar ele aveau nevoie de un "umar" pe care sa plinga. Traia bine pe linga aceste femei......care-l subventionau serios. Cind isi reveneau femeile din depresie......sigur ca realizau ca au exagerat putin.....si ii dadeau pasi domnului!!. O perioada schimba macazul: mergea de doua, trei ori pe an la statiune.......unde cucerea.......alte......si alte....femei. Schimba si tactica de a le cuceri.....folosea biletele.....apoi scrisorile de dragoste. Biletele, dar si scrisorile erau scrise sub imperiul unor sentimente puternice......in versuri.....si la mai multe doamne odata. Cea sau cele mai naive ii cadeau in plasa.....in general femei cu un suflet zbuciumat......dar foarte frumoase......si culmea......si cu bani. Le invita la RmValcea......pe rind.....ele nu stiau una de alta......unde el avea o garsoniera inchiriata....... le inzdravenea trupeste si sufleteste.......bineinteles pe banii lor. Acest domn capatase incredere in mine si inainte de a pleca la statiune imi citea biletele si scrisorile pe care le scria sub impulsul unui sentiment de iubire......de dragul iubirii......deci el IUBEA IUBIREA. Tipul era.....dar si acum....este foarte complex. Un bun profesionist in ale fotografiei, el le poza pe toate doamnele iubite de el......si le studia splendoarea fizica. Fotografia, pentru el este arta......le fotografia pe acele doamne numai pentru el. Intradevar.....arta......dar si doamnele erau niste frumuseti. Fiindca eram discreta.....si pe ici pe colo ii mai sugeram cite ceva.....fiind femeie si cunoscind slabiciunile unei femei......tipul a capatat incredere in mine.....si-mi povestea despre situatii incredibile din viata lui. Mi-am dat seama ca era un tip inofensiv.....ca IUBEA FEMEIA.....nici vorba de a fi un escroc. Devenise un barbat intretinut.....fiindca nu avea bani. Se distra.....iubea....un indragostit vesnic de femeie....un cuceritor de suflete necajite......pe banii femeilor.....care-l subventionau......ca vroiau......si fiindca ele aveau nevoie de afectiunea si de dragostea lui trupeasca. Au trecut anii....copiii lui au crescut si au inceput sa-l judece. Sotia nu i-a mai tolerat aventurile.....acum avea curaj.....fiindca ii avea pe copii aliati. A dat divort de sotie si s-a retras la tara......unde face....ce a facut toata viata. A venit de citeva ori la mine acasa......simtea nevoia sa-mi povesteasca despre femeile lui.....si sa-mi arate pozele. Acum erau poze cu femei rubesciene......dar cu trasaturi si forme frumoase. O manie si asta!!
                        Fiica lui a facut facultatea de psihologie numai pentru a-l intelege pe tatal ei. Acest tip a ramas un spirit tinar.....un incurabil in probleme de IUBIRE A ETERNEI FEMEI.

                                                                             VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu