vineri, 1 iulie 2011

Trairile launtrice..........o povara greu de dus 77

                       De citeva zile se dezbate, pe una din televiziunile comerciale, cazul preotului Marian Ene, care are parohia la Videle. Acesta este acuzat de o jurnalista (L.L) ca practica "ghicitul" in Biblie si ca se erijeaza intr-un tamaduitor, transformind Biserica, slujbele, in teatru ieftin......ca ii manipuleaza pe enoriasi. Un parlamentar european (C.V.T) l-a acuzat pe preot ca a "transformat BISERICA in fabrica de facut bani, ca este escroc, ca se trage dintr-o familie de nebuni etc". Psihologul invitat (D.H) a spus ca are toate semnalmentele unui "nebun",  iar profesorul (I), si el invitat in emisiune, l-a catalogat ca un fals ezoterist, escroc, manipulator de oameni sarmani, nebun etc. Din materialele prezentate de televiziune nu reiesea ca preotul ar fi un escroc, un nebun, un manipulator.......din contra enoriasii vorbeau frumos de preot......si chiar il sustineau in ceea ce face preotul. I s-a luat interviu si preotului, care a explicat ca nu calca peste oameni, asa cum fusese acuzat, si ca "paseste" peste oameni.......de asemenea a explicat ca el nu percepe nici un fel de taxe......nici macar la nunti, botezuri ori inmormintari.......ca daca cineva ii lasa ceva........el imparte la oamenii saraci.......ca nu-si insuseste nimic. Preotul a povestit ca a avut o copilarie grea......ca de copil a fost luat de un preot......si apoi a mers la Minastirea Cernica unde a stat pina si-a terminat studiile teologice. A avut parte de o mama foarte severa si de un tata care l-a abandonat. Credinta in Dumnezeu si rabdarea l-au ajutat foarte mult. In minastire a invatat sa deschida biblia si sa lase enoriasii sa "Cada la Sfintele Daruri"......prilej de vindecare, de rezolvare a necazurilor celor care "Cad la Sfintele Daruri". Aceste invataturi le-a pus in practica cind a ajuns preot. Am mai inteles de la preotul Ene ca a fost criticat pentru "practicile" sale si in urma cu citiva ani. Acum este acuzat si de VRAJITORIE  intrucit foloseste in talmacirea textelor din biblie......atunci cind deschide biblia cuiva......termeni ca: peste un punct sau peste doua puncte......limbaj folosit de vrajitoare la ghicitul in carti. Cazul fiind mediatizat......cu siguranta ca se vor sesiza si superiorii preotului, care vor analiza si cerceta toata aceasta mascarada prezentata si comentata la televizor. Cei care l-au criticat spun ca preotul se abate de la regulile bisericii ortodoxe.......fiind un eretic. Reprezentantii Bisericii Ortodoxe nu au luat nici o pozitie pina acum. Este bine de precizat ca prezentatorul emisiunii in care s-a dezbatut cazul preotului Ene este de pregatire.......PREDICATOR ADVENTIST.......care a avut o influenta destul de mare asupra invitatilor din platou dar si a publicului telespectator. 
                      Parerea mea este ca preotul a fost judecat foarte aspru pentru niste practici intilnite mai in toate bisericile si minastirile......cel putin din judetul unde locuiesc eu. In momentele grele ale vietii mele am fost la Biserci, la Minastiri.......si eu am Cazut la Sfintele Daruri si mi s-a deschis si Biblia......nu eu am cerut asta fiindca nu stiam ci preotii sau calugarii mi-au spus sa  fac ceea ce toti oamenii veniti la biserica ori minastire faceau. Am vazut profesori, doctori care Cadeau la Sfintele Daruri si carora li se deschidea Biblia. Oare acestia, fiind intelectuali, se lasau manipulati de preoti sau calugari?. Oamenii veneau sa-si despovareze sufletul......si pe multi....credinta lor i-a vindecat. Asa ca este o situatie generala, ci nu numai la Videle. Eu personal cred ca exista preoti cu har......dar si preoti care te vindeca numai cu vorba. Dupa mine jurnalista (L.L) care s-a ocupat de caz sa mearga si la alte Biserici si Minastiri din tara sa vada cum se procedeaza si in alte parti. Precizez ca nu mi s-au luat niciodata bani pentru ca am Cazut la Sfintele Daruri si nici pentru deschiderea Bibliei.                                      

        VA URMA                                            

4 comentarii:

Anonim spunea...

nu este adevarat ca parintele cere bani eu am fost la parinte s i de cind am fost la citeva saptamini mi sa intors baiatul acasa cu ajutorul rugaciunilor parintelui

Anonim spunea...

Tot ce se spune de parintele marian e o calomnie la adresa lui îl cunosc de cel puţin 15 ani niciodată nu a cerut bani din contra el te ajută dacă aveai nevoie de ajutora dacă dădeai un acatisr nu trebuia să laşi 5 lei da peste tot se da la acatist da la cernica că e manastire şi îţi spune de la obraz dacăvrei ssă citească 6 săptămîni costă 50 de lei sau mai mult pai care e credinţă fraţilor pe mine mă ajutat mult acest preot îmi dau viaţa pentru el dacă e nevoie când aveam necazuri mă plângeam la el şi mereu găsea o soluţie pentru orice problema nu vă mai luaţi după oameni rai pai vîr să termine că preot la visele că să pună pe altcineva hoţie curată dacă toţi preotii ar fi că el am fi departe irina

Unknown spunea...

Stie cineva daca il mai gasesc pe preotul Marian Ene la casa dansului din sectorul 5?

Unknown spunea...

Puteti sami lasati si mie numaru de telefon al parintelui ene marian am o problema

Trimiteți un comentariu