marți, 19 iulie 2011

Trairile launtrice.......o povara greu de dus 84


                      SUFERINTA EDUCA SI INTARESTE SPIRITUL. Asa ca fiecare dintre noi ar trebui sa fim SOFERUL SI MECANICUL PROPRIEI NOASTRE VIETI. Asta incerc eu sa fac.....de aceea din cind in cind fac cite o incursiune in sufletul meu......pentru a scoate la suprafata emotiile negative......in scopul de a le da uitarii. Oamenii.......cu rautati de tot felul.......ar trebui sa si le frineze sau stopeze.....pentru a nu rani pe cei cu sensibilitate sufleteasca......asta teoretic.....dar in realitate reletiile intre oameni se deruleaza altfel.....cu atacuri verbale si chiar fizice..... izvorite din invidie, ura, gelozie, razbunare, interese de tot felul. Eu am avut parte de asemenea rautati si nu inteleg de ce......fiindca nu am fost si nici nu sunt o persoana periculoasa. M-am aparat pe mine si DEMNITATEA mea......nu m-am lasat "calcata pe coada".......asa cum se zice in popor......de nimeni.....adica nici de straini nici de rude. Mai bine am suferit eu.......dar nu le-am dat satisfactie dusmanilor mei. Aseasta atitudine a mea i-a intaritat si mai tare pe dusmani........care nu se lasa.......ma ataca si acum.......ca sa nu-si piarda obiceiul de rau facarori. DUMNEZEU, JUDECATORUL SUPREM, II VA PEDEPSI ASA CUM SE CUVINE! fiindca de PEDEAPSA NATURALA nu scapa nici un RAU FACATOR. Asa ca nu este nevoie de razbunare si nici de resemnare......fiindca DUMNEZEU ARE GRIJA DE FIECARE!. Acum am sa va povestesc despre un soi de oameni......pe care eu......nu-i inteleg de ce sunt asa de vicleni......cu persoane inofensive......persoane care nu sunt o piedica in calea acestor profitori, escroci.
                De alungul vietii mele am avut parte de oameni rai si extrem de vicleni care au incercat sa profite de  bunatatea mea......considerata de ei........naivitate. Ma intreb si eu cum de m-au catalogat ei "naiva".......dupa infatisare......dupa dialogul purtat cu mine.....sau fiindca am aceasta infirmitate.....care le-ar fi dat lor dreptul sa ma terfeleasca si prosteasca cum doreau ei? Stiti cum este.....cu APARENTA INSEALA ESENTA! Deci, si-au gasit-o cu mine......ca si peste ani ii tin minte.....si nu pierd nici o ocazie de a le aminti.......macar acum......daca atunci cind trebuia nu le-am dat replicile pe masura. Fiind la servici am cunoscut citeva cuconeturi, extrem de viclene, care au incercat sa se foloseasca de mine in incercarile lor de a reclama, de a urmari si de a face rau diverselor persoane. Una din ele.....nevasta de turnator la securitate.....care vroia sa para o mare doamna.......dar de o rautate si un profitorism, duse la extrem......a incercat si incearca sa-mi faca rau, fiindca nu a reusit ea sa se foloseasca de mine in a face rau altora......dar si propriei fiice. Merge pe strada ca o cerboaica......dar in viata ei de familie este dezastru. Prin atitudinea si duritatea ei si-a "bagat fiica in mormint"........avind neobrazarea de a da vina pe altii. Merge la vrajitoare pentru a se razbuna pe oamenii care-i stau in cale......in loc sa mearga la Biserica. Poate de aceea fiica ei, o persoana cu inalta pregatire medicala, a facut un copil cu un vrajitor cunoscut. Aceasta fiica a decedat........lasind o fiica in urma ei. ASTA ESTE PEDEAPSA NATURALA.......a cucoanei care a facut numai rau semenilor.....dar si propriei fiice. RAUTATI din invidie si dintr-o anumita concurenta in care se considerau........mi-au facut atit cucoane din familia extinsa cit si din afara. Fie la ele RAUTATEA.......CA DUMNEZEU ARE GRIJA SI DE MINE SI DE ELE!
                Am cunoscut femei malefice cu multa carte dar si fara multa carte. Indiferent de pregatirea profesionala, de cultura generala a fiecareia.......RAUTATEA NU STIE DE CARTE!......ea izvoreste din cele mai urite sentimente. Trebuie sa ne ferim.......cit se poate.....de persoanele malefice......care fac rau in mod gratuit.
         VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu