luni, 9 august 2010

Trairile launtrice.............o povara greu de dus VI

a               Am sa fac niste completari la episodul IV.Cit am facut naveta RmVilcea - localitatea X unde aveam serviciul am constatat ca unii oameni din aceasta localitate si-au schimbat atitudinea fata de mine. Din oamenii aceia slugarnici, lingusitori, rusinosi si respectuosi devenisera niste tupeisti si obraznici care incercau sa faca "misto" de mine. La tara exista un alt mecanism de functionare al relatiilor interumane. Nu am inteles eu atunci mare lucru dar de suferit am suferit cumplit. Comportamentul fostului sot a fost mizerabil, incalificabil pentru un om cu  atitea pretentii de om civilizat si cu  atitea scoli. Mi-am luat lucrurile personale  cu executor prin actiune judecatoresca adica ordonanta prezidentiala. In acest timp dusmani ai fostului sot  cautau sa se foloseasca de mine pentru al discredita la partid fiindca le era un rival redutabil la functiile politice. Nu le-am facut jocul lor ci pe al meu. Cind am primit citatia de divort am plins din suflet fiindca eu imi doream familie cu adevarat pe cind fostul sot si-a distrus familia. Dupa concediul pre si post natal m-am transferat cu serviciul la RmVilcea. In cei 3 ani cit a durat divortul, stabilirea paternitatii, am aflat motivul adevarat al divortului. Surorile fostului sot nemultumite de faptul ca fratele lor sta in casa la care aveau si ele pretentie au facut tot felul de birfe pentru al determina sa  plece din casa pe care ele vroiau s-o vinda pentru a imparti banii. Dovada a fost procesul succesoral care s-a derulat imediat dupa divortul fratelui lor. Fostul sot si-a dat seama tirziu de manevra lor........cind familia era deja distrusa. Asa am primit eu lectie dupa lectie de la viata sau poate incercari de la divinitate........oricum suferinta te face mai intelept si mai prudent.


                In timp ce se rejudeca dosarul de divort fostul sot a cerut stabilirea paternitatii fetitei. In iarna anului l982 cind fetita avea 3 luni am mers la Bucuresti la Institutul Mina Minovici. Aici ni s-au luat probe la toti trei. Fetita a fost chinuita mai mult. Rezultatul l-a nemultumit pe fostul sot in sensul ca a fost o formulare in context "inclina spre probabil" formulare care se intilneste in toate rezultatele venite de la institut. Intr-un final a refuzat sa mai faca ADN fetitei. La divort la sedinta de fond, fostul sot a cerut sa se impace cu mine si sa ma intorc la tara. Am spus NU si astfel s-a desfacut casatoria din vina ambilor soti. Mi-a fost incredintata fetita spre crestere si educare pina la l8 ani. A fost stabilita o pensie alimentara lunara. Greul a constat in a-mi pastra imaginea fiindca acest om imi facea atmosfera pentru a se razbuna pe mine ca nu m-am intors la tara. Greu mi-a fost sa-mi obtin o alta locuinta pentru ca cea pe care am avut-o inainte de casatorie am predat-o ne fiind proprietate personala. Am obtinut locuinta mai repede decit ma asteptem chiar in bloc cu mama si fratii mei. Dupa venirea de la Bucuresti de la institut fetita mea a racit atit de rau incit am avut mari probleme. Era cit pe ce s-o pierd. M-a ajutat Bunul Dumnezeu si a scapat dar a ramas cu o sensibilitate la raceli si in ziua de azi. M-am instalat in noua locuinta dar in loc sa ma linistesc a inceput calvarul. Locuind in acelasi bloc cu fratele bautor acesta venea beat la usa mea si facea scandal, ma injura......cum fac betivii. In aceasta perioada am clacat. Am stat internata 2 luni fara sa stiu de mine. Dupa ce mi-am revenit am luat-o de la capat cu alte necazuri. Mi-a fost schimbat locul de munca din cauza atmosferei facute de fostul sot care intre timp primise sanctiune pe linie de partid cu mutare disciplinara intr-un alt loc de munca unde facea naveta din localitatea unde locuia. M-a ajutat foarte mult mama mea care avea grija de fata pe perioada cit mergeam eu la servici....desi era si dinsa bolnava si traia intr-un permanent stress din cauza fratelui betiv. Acum m-au coplesit framintarile sufletesti. Ma simteam tot eu vinovata de ce s-a intimplat cu divortul regretam ca nu m-am impacat atunci cind a cerut fostul sot in instanta. Apoi scrisorile fostului sot cu vorbe grele mi-au creat un complex de inferioritate de care am tras mult timp. Toate acestea m-au impins spre o a doua casatotie. Deci mi-am bagat singura capul in latul suferintei. Alte greseli alte necazuri. Mi-am complicat existenta. Vinovat este fostul sot, o spun eu acum, fiindca voit mi-a indus niste stari de care nu mai vreau sa -mi amintesc.


                                                                           VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu