duminică, 15 august 2010

Trairile launtrice..........o povara greu de dus XIII

              Experienta mea de viata este neplacuta.......dar mi-a imbogatit sufletul......mi-a luminat mintea. Acum vad cu alti ochi viata si-mi explic multe din dorintele mele lumesti. Atunci cind mi-am dorit ceva foarte tare chiar nu am avut parte de acel ceva..Am ajuns la concluzia ca nu trebuie sa fortezi mina destinului prin dorinte arzatoare si nici prin asteptari insistente dar zadarnice. Fiecare are karma lui.......trebuie sa plateasca pentru pacatele lui din vietile anterioare. Daca tu il abati de la karma lui.........preiei automat pedeapsa lui. Deci este bine ca in viata sa fi moderat sa nu te lasi subjugat de dorinte, pretentii, sentimente. Nu este bine sa te atasezi foarte tare de ceva sau cineva care nu-ti este "dat". Stiti cum se spune "obisnuinta este a doua natura"...... dar nu este "lasata de la Dumnezeu".O alta constatare a mea : facerea de bine cu forta aduce numai rau celui care face bine. Toti celor carora le-am facut bine mi-au devenit dusmani. De asemenea cei carora le "deschizi ochii sau ii trezesti la realitate" iti pot deveni dusmani. Explicatia parapsihologica: trebuie lasati sa treaca prin necazuri prin incercarile vietii pentru a primi lectiile vietii lor.
Tot timpul am incercat sa ma cunosc mai bine dar de fiecare data am descoperit in mine "o alta". Uneori reactiile mele ma uimesc....si pe mine. Alta data nu ma inteleg...... nu-mi explic starile in care ma aflu. Incerc o cunoastere mai ampla a psihicului meu..

VA URMA

3 comentarii:

Anonim spunea...

Este rusinos ca te dai o mare crestina, cu frica de Dumnezeu si tu aberezi despre vieti anterioare - RUSINE, mai citeste Biblia si o sa iti dai seama ca asa ceva nu exista. Probabil ca tu speri la asa ceva pentru ca nu esti multumita de viata ta actuala. Totusi nu uita: cum iti asterni, asa dormi.Viata este rezultatul actiunilor si deciziilor pe care le luam asa ca nu trebuie sa ne asteptam la ceva spectaculos din moment ce nu facem nimic pentru asta.
P.S. Cam cate vieti ai avut pana acuma?

Geta spunea...

Esti o persoana limitata....asta deduc eu din comentariul tau facut la postarea mea. Suntem in secolul al XXI-lea.....nu uita. RUSINE pentru tine care ai pretentia ca tu detii ADEVARUL.
TU ABEREZI!
Pentu mine ramii un sau o......ANONIM.
Daca atit ai inteles din postarile mele.....PACAT!

Anonim spunea...

Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

Trimiteți un comentariu