marți, 24 august 2010

Trairile launtrice...........o povara greu de dus XVII

             De la posturile de televiziune am aflat ca exista un trarament al dnei Carmen Piperea, care dezintegreaza piatra de la fiere, ne mai fiind nevoie de operatie. Am facut comanda pentru tratamentul naturist, iar in luna ianuarie 2010 am facut acest tratament naturist timp de 7 zile. Inainte de tratament am facut o ecografie. Aveam o piatra mare cit colecistul. Dupa tratament am facut din nou o ecografie, intradevar piatra se dizolvase in mai multe pietricele.......o parte probabil se eliminase sub forma gelatinoasa. La sfirsitul lunii mai a.c am avut mai multe colici biliare. Nu am mai suportat durerile si am mers la spital. Dupa citeva analize facute la urgenta, doctorul mi-a spus ca se impune interventia chirurgicala. Am hotarit sa ma internez pentru operatie. Am fost trimisa la ATI( reanimare). In acest timp s-a declansat un icter.....care a aminat efectuarea operatiei cu citeva zile. Am facut perfuzii pentru eliminarea "galbenelii " apoi s-a intervenit chirurgical. Am avut norocul ca am nimerit o echipa de profesionisti. Este adevarat ca Spitalul nu a avut toate medicamentele de care am avut nevoie.....dar familia le-a cumparat pe cele care lipseau. Pacientii discutau despre cit se dadea la anestezist cit la doctorul chirurg. Am vrut sa ma conformez si eu dar am avut marea surpriza.......doctorul chirurg nu mi-a primit banii........m-a facut sa rosesc in fata dinsului.......fiindca mi-a vorbit de meseria lui si de profesionalism. Dupa operatie am mai stat in reanimare o saptamina.......perioada cea mai grea......cu furtun nazal.....cu imobilizare. Am fost transferata in sectia chirurgie unde am mai stat 10 zile. Daca la reanimare era foarte curat, fara goange.......in sectie erau multe goange.....Nu pot sa spun ca am avut probleme cu cadrele medicale.....asistente, infirmiere....fiindca eu m-am recuperat mai repede si mergeam la WC, la pansat. Dar am vazut si aspecte care nu fac cinste Spitalului de urgenta RmValcea.
              
             Eu sunt o persoana fricoasa ......dar cu ajutorul Bunului Dumnezeu.......imi ies din stare. Asa mi s-a intimplat inainte de operatie.....eram coplesita de emotii......dar prin rugaciune am obtinut acea liniste si pace in suflet.....pe care numai de citeva ori in viata le-am avut. Conteaza foarte mult starea sufleteasca in asemenea situatii. Asa dupa cum v-am spus in primele episoade.... in fiinta mea se gasesc doua fiinte una slaba si alta puternica. Pe mine necazurile, suferinta ma mobilizeaza. In astfel de situatii mi-am dat seama de puterea mea de suportabilitate si de tenacitatea cu care imi rezolv problemele.


VA URMA

Un comentariu:

Phana spunea...

Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

Trimiteți un comentariu