sâmbătă, 14 august 2010

Trairile launtrice...........o povara greu de dus XI

             Atunci cind esti in treaba toti te intreaba. Nu mai este valabila zicala aceasta cind nu mai esti in servici adica in treaba. Deci dupa pensionare, mai greu m-am putut "lipi" de cei care alta data ma cautau sa le fac anumite hatiruri. Asta-i viata....te uita foarte repede prietenii. De altfel, prietenii sunt de multe ori cei mai aprigi dusmani. Cind esti la mare necaz iti dai seama si de prieteni si de rude, dar si de dusmani carora le pare bine de raul tau. Cel mai dureros este cind constati ca rudele te ocolesc cind esti la ananghie. Vreau sa va povestesc despre o situatie mai mult decit detestabila.

           Cind am fost in spital nu am platit la asociatie cheltuielile de intretinere. Acumulasem doua milioane lei. Pentru acest debit administratorul m-a dat in judecata, desi altii aveau debit zeci de milioane. M-am intrebat si eu ce aveau cu mine, cind se stia ca eu nu sunt o rea platnica. Mi-au calculat penalizari exagerate. M-am dus la Primaria Rm.Valcea pentru a vedea legislatia asociatiilor de proprietari. Mi s-a spus ca s-a facut abuz......fiindca eu plateam lunar......dar partial din debitul restant. L-au chemat pe administrator sa dea explicatii. Acesta ca sa se apere a prezentat scrisoarea fostului sot prin care ma reclama la asociatie cerind sa fiu evacuata ca sunt rea platnica etc. Cei de la Primarie i-au dat dispozitie administratorului  sa-mi recalculeze penalizarea. Am aflat mai tirziu ca fostul sot avusese o amanta in blocul unde locuiam.......era o razbunare de femeie.....care vroia sa ma vada pe drumuri....dar nu i-a reusit. Nu am cerut bani imprumut de la frati, alte rude sau prieteni. M-am descurcat cu imprumuturile de la CAR pentru a-i plati taxele scolare fetei mele. Am vrut ca ea sa faca facultatea la zi.... sa simta viata de studenta.... si am reusit.  Mi-am pus mintea la contributie......v-am mai spus ca sunt o intuitiva....si am si multa imaginatie. M-am folosit de abilitatile mele si  am facut rost de bani pe cai absolut legale. Masoneria Romana prin cluburile lor desfasuara si o activitate sociala. Daca nu citeam despre masonerie nu m-as fi descurcat. Apoi  internetul este o cale de a te informa.......si m-am informat.......si apoi am procedat ca atare. In viata necazurile te invata cum sa procedezi si providenta decide. M-a ajutat Bunul Dumnezeu sa trec prin toate necazurile pricinuite de oameni, dar si cele programate in karma mea.

VA URMA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu