sâmbătă, 28 august 2010

Trairile launtrice..............o povara greu de dus XVIII

           In urma cu 30 ani cind m-am casatorit eu cu primul sot, l-am urmat pe sot, in localitatea unde domicilia si unde lucra. Am avut o mare surpriza.... ca oamenii de acolo..... se uitau urit la mine......o batrinica mi-a zis cu o rautate vadita: "draga,de ce ne-ai luat baiatul nostru? in orasul Rm Valcea nu ti-ai gasit niciunul?." Eu am ramas fara replica. De asemenea nici familia lui, adica cele patru surori, fiindca parintii erau decedati, nu erau incintate.....vroiau o tarancuta care sa le creasca lor.... porci, pasari....si sa le umple portbagajele..... cind veneau in concedii. In anii l980 oamenii de acolo aveau inca mentalitati invechite, desi multi lucrau in oras.....degeaba fiindca obiceiurile, gindirea lor era tot rustica, rurala. Comunitatea imediat te respingea daca nu erai prezent in mentalitatea lor....... sau in consens cu gindirea lor. Apoi interveneau neamurile.... care tineau la rangul lor..........dar care in interiorul lor se invidiau, se dusmaneau, mai rau ca strainii. Desi aveam virsta de 30 ani, neavind scoala vietii, si nici tupeu.......nu puteam sa fac fata unui astfel de tip de oameni......rudimentari dar foarte tupeisti, grosolani. Acolo, in urma cu 30 ani, femeile isi rezolvau "chipurile" problemele de orice natura.....cu farmecele......dar in final ajungeau tot acolo unde trebuia. Sa va spun ce am patit cu sora fostului sot....... care locuia in aceeasi localitate. Vroia cu orice pret sa ma convinga sa merg cu ea la fermacatoare. Eu nu stiam ce sa cred.....glumeste sau vorbeste serios. Mai tirziu am aflat ca ea chiar mergea la vrajitoare. Cind eu mi-am luat lucrurile de la fostul sot, cu executorul judecatoresc, sora fostului sot a aruncat, in urma masinii cu care imi trasportam lucrurile, o ulcica cu cenusa..... si apoi a zis niste incantatii....Cind am ajuns la Rm Valcea si am despachetat lucrurile.....am gasit tot felul de papusele facute din cirpe cu bolduri in ele, o broscuta cusuta la gura si uscata etc. Intradevar mi-a mers foarte rau o perioada dar cu credinta si speranta am trecut peste toate rautatile.

            Atunci cind va stiti valoarea si va respectati.......sa nu abdicati in fata sentimentelor....decit dupa o cercetare imprealabila si o cunoastere a oamenilor....cu care vreti sa convietuiti.....fiindca sentimentele dispar o data cu "frecusurile"din familia, neamul in care ati intrat........si ramineti doar cu suferinta si cu iluzia ca v-ati gasit jumatatea.

VA URMA

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

Trimiteți un comentariu