sâmbătă, 21 august 2010

Trairile launtrice............o povara greu de dus XV

               Incerc pe cit se poate, sa va povestesc despre fiica mea Adelina, care este "opera"mea in ceea ce priveste educatia, principiile de viata etc. Ea a venit pe lume intr-un moment..... greu al vietii mele....... unde ura, dusmania si rautatea.......unora.... erau la ele acasa........cum se spune. Daca ati citit toate episoadele.....intelegeti ce vreau sa spun. Pe Adelina au crescut-o doua mamici MARI si eu. Cu ele sta mai mult fiindca eu mergeam la servici. Copilaria ei a fost mai complicata........dar adolescenta..... a fost mai relaxata si cu multe intrebari si raspunsuri. Dupa moartea celor doua MAMAI.......dupa moartea lui Puiu Marinescu.......am ramas doar eu cu ea. Ea a asistat vrind, nevrind la multe necazuri......la cele trei decese. Intr-un fel Adelina s-a maturizat mai devreme. Fiind doar noi doua.......ne purtam de grija una la alta. Va marturisesc .....ca fiica mea.....se purta cu mine ca o "mamica".......stia ca am nevoie de cineva care sa ma sustina moral. Tinea evidenta cheltuielilor pentru a nu depasi bugetul familiei, lua parte la programul administrativ. De sarbatori ea fixa meniul, se ocupa de partea religioasa a sarbatorilor. Dupa pensionarea mea au urmat trei ani de necazuri, lipsuri materiale, restrictii mari. In acest timp fiica mea era studenta. I-a fost greu si ei, dar si mie. Am facut tot posibilul sa nu intrerupa facultatea.........cu ajutorul Bunului Dumnezeu  a facut facultatea la zi, la facultate particulara.....si-a dat licenta la Pitesti......a terminat, onorabil. Ce a urmat ......somaj ca absolventa de facultate. Apoi si-a gasit servici la o firma cunoscuta in tara, unde a lucrat pina cind firma si-a restrins activitatea. Iarasi somaj. Fiica mea este o persoana cu mult bun simt, este extrem de serioasa, putin timida, modesta, corecta, parolista. Ce-mi place la ea, ca este categorica si nu se ataseaza foarte usor de cineva. Este o persoana discreta .....nu admite ca cineva sa patrunda in sufletul ei asa oricum. Tine la familia ei......asa cum este.

             V-am adus in fata dvs. o serie de aspecte din viata mea si a fiicei mele, pentru ca dvs. sa nu faceti greselile pe care le-am facut eu, traumatizind intr-un fel copilul sau copiii, dupa caz.   

VA URMA

Un comentariu:

Anonim spunea...

Lucrurile nu funcționează doar până când faci alegerea corectă în viața ta. Am făcut alegerea corectă în viața mea când l-am contactat pe dr. DAWN, omul care este specializat în restabilirea relațiilor și căsătoriilor rupte. Sunt din București și sunt pe acest blog pentru a-i mulțumi Dr. DAWN pentru munca bine făcută. S-a asigurat că soțul meu a oprit planurile de divorț după câteva luni și a cerut să vedem un consilier și să ne rezolvăm diferențele. Nu mi-aș avea familia intactă astăzi fără ajutorul doctorului DAWN și de aceea îi las emailul: ( dawnacuna314@gmail.com )pentru a-ți restabili căsnicia sau relațiile rupte îl poți Whatsapp la: ( +2349046229159 )

Trimiteți un comentariu